• Ik heb sinds januari pfeiffer en heb daardoor op school mijn tweede toetsweek gemist. Nu voel ik me weer een stuk beter en ben ik begonnen met alles inhalen. Vandaag heb ik Geschiedenis SE (schoolexamen) ingehaald en nu blijkt dat ik een 5.4 heb o.o
    Ik ben nu dus helemaal chagrijnig en heb echt zin om te gaan janken. Ik had echt goed geleerd, maar het lukt me dus gewoon nog niet.
    Door pfeiffer raak je je concentratie kwijt en daar had ik echt veel last van. Dus nu ben ik weer helemaal down, omdat het dus nog steeds niet gaat en ik nu ook nog eens een se heb verpest!
    Fijn. Dat moest ik even kwijt.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ach, dat van geschiedenis kun je toch weer ophalen? (Of nog eens inhalen: of kan dat niet? )
    Come on, borst vooruit: een goede instelling, en dan zul je er vast nog wel komen!
    Succes <3

    Dat is niet fijn om te horen inderdaad. Jij kon er tenslotte niks aan doen. Jij hebt je best gedaan en meer dan dat kan je niet doen. Het valt nu natuurlijk allemaal nogal tegen omdat je Pfeiffer hebt (gehad). Meis, het komt allemaal weer goed (:


    your eyes are like stars in the night.

    UNCOMMON schreef:
    Ach, dat van geschiedenis kun je toch weer ophalen? (Of nog eens inhalen: of kan dat niet? )
    Come on, borst vooruit: een goede instelling, en dan zul je er vast nog wel komen!
    Succes <3

    Ik hoop dat ik het op kan halen ja! Dus ik ga nog beter leren voor het komende se. Nog een keer inhalen mag niet, dan moet ik het herkansen. Maar dat doe ik ook niet, dat is een beetje zonde.
    Dankjewel! (flower)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    dat is echt balen.!
    Ik heb ook wel eens een toets verpest (ik heb diabetes :S ) maar je kunt vaak gewoon zeggen waarom je hem hebt verpest. vaak mag je em nog overdoen.
    en ga anders eens met je ouders erover praten of je vriendinnen natuurlijk!
    veel succes(doeg)


    Het leven is als een neus... Je moet eruit halen wat er in zit

    superliniej schreef:
    dat is echt balen.!
    Ik heb ook wel eens een toets verpest (ik heb diabetes :S ) maar je kunt vaak gewoon zeggen waarom je hem hebt verpest. vaak mag je em nog overdoen.
    en ga anders eens met je ouders erover praten of je vriendinnen natuurlijk!
    veel succes(doeg)


    oh dat is wel kut o.o mocht jij hem toen wel overdoen? ^^
    Ik denk namelijk niet dat het mag, omdat ik zelf mag bepalen wanneer ik die toetsen inhaal en ik dacht dat het eigenlijk wel goed ging, maar dat was dus niet zo.
    Mijn ouders en vriendinnen weten er alles van!
    Bedankt!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.