• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Rutger je doet ons heeeeeeel veel pijn hiermee! (huil)(huil)(huil)

    VOEL DE SARCASME :'DDD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Rutger je doet ons heeeeeeel veel pijn hiermee! (huil)(huil)(huil)

    VOEL DE SARCASME :'DDD


    Oehh ik voel het xD.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ik geloofde dit in het begin nog een klein beetje maar nu helemaal niet meer als dit geen grap was hadden de mods al gereageerd met dingen als

    blijf on-topic mensen

    of
    dit is geen 1 april grap

    of
    ikzou het niet weten, iets in ieder geval


    Change, the only good thing in this world.

    lol, ik hoop dat dit een grap is. No way dat ik 5 quizzen maak gewoon omdat ik anders niet op het forum kan. (:


    None but ourselves can free our minds.

    tomdrugs schreef:
    (...)
    OEH OEH OEH WACHT EVEN
    Michelle staat op het punt een slimme opmerking te maken! ;D
    Misschien, als ze dat ervoor hadden gezet, dat de meeste mensen al dachten van, wél een 1-april grap dus. En als dit echt was kwamen ze hier veel eerder mee.
    Dus, hoe vond je 'm : D *stuiterstuiterstuiter*


    Michelle, kraak mijn hersens niet af ja. Ik heb 5paracetamollen moeten nemen na die 'beredenering!'


    everything, in time

    Aprella schreef:
    (...)

    Sorry!!!!!!!

    Ja, nee, laat maar :S


    You move me ......... Kurt

    Desolate schreef:
    (...)

    Michelle, kraak mijn hersens niet af ja. Ik heb 5paracetamollen moeten nemen na die 'beredenering!'

    Ik 8 o_O


    You move me ......... Kurt

    aaaah Rutger
    voel het sarcasme van de gekwetsten onder ons
    is dat geen prachtig gevoel? x)


    Change, the only good thing in this world.

    Poisonheart schreef:
    ik geloofde dit in het begin nog een klein beetje maar nu helemaal niet meer als dit geen grap was hadden de mods al gereageerd met dingen als

    (...)


    Idd, en ik denk ook niet dat Rutger dreigt met een permanente forumban tot je 5quizzen hebt hoor.x)


    everything, in time

    Ergens.. Ergens.. zou het waar kunnen zijn. Omdat nja.. als ze zouden zeggen, dit is geen grap! dat we dan dat juist niet zouden geloven!

    Neen, ik praat wartaal ofcourse


    SLOAN.

    Poisonheart schreef:
    aaaah Rutger
    voel het sarcasme van de gekwetsten onder ons
    is dat geen prachtig gevoel? x)

    AUUUUW
    AUUWWW
    RUTGEEEER D:
    AAAAAAH
    DE PIJN

    Het geweldige ik gaat douchen ^^
    Vaarwel en een fijne 1 april XD

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 20:00 ]


    You move me ......... Kurt

    Neeee, doe even gezond man!
    Ik hoop dat het een grap is!
    En zo niet dan word ik echt boos .
    Waar moet ik anders mijn storie's
    plaatsen enzo ? Nooooh .

    Highmore schreef:
    (...)
    AUUUUW
    AUUWWW
    RUTGEEEER D:
    AAAAAAH
    DE PIJN

    Het geweldige ik gaat douchen ^^
    Vaarwel en een fijne 1 april XD



    verdrink jezelf niet onder de douche hea
    daar zouden ze echt niet mee kunnen leven
    aahn het schuldgevoel


    XDDD


    Change, the only good thing in this world.

    Joselyne schreef:
    Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl


    Als "Rutger" dat zal doen? Waarom plaatst hij dan niet zelf een topic met dit 'onzin' nieuws? -plat- & Anders ga ik lekker op FanFic. (: & nu ga ik douchen en kabouterplop zingen. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    Inderdaad, en zo meteen de mods: Dit is geen 1 april grap! haha joh, mij ga je niet meer liggen hebben hoor _O_
    denk na; dan is Rutger zo'n groot deel kwijt van zijn users, dat kan echt niet :')