• Ik haat één april dan krijg je altijd mislukte practical jokes van mensen die denken dat ze grappig zijn.
    Als je stijl hebt doe je dat gewoon op een andere dag en juist niet op 1 april hoowr. O,o


    Alis volat propriis

    Ik vind 1 april niet zoveel bijzonders.
    Ze maken elke dag grappen, dus ik merk weinig verschil.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Idd I Hate 1 April


    Don't Dream Your Live But Live Your Dreams!

    ik heb niet zo een hekel aan 1 april grappen eerder aan 31 maart grappen maar 1 april suckt too


    Change, the only good thing in this world.

    Ik haat het ook, ik snap echt niet waarom ze dat hebben uitgevonden, ik vind het één van de irritantste dagen van het jaar


    The soul needs autumn.

    ''Je veter zit los.''


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jonge, ik háát 1April. En dan op 31 maart, vandaag dus, freak ik hem uit en zeg ik steeds 'Morgen moet ik oppassen en nergens intrappen!' En dan ben ik vergeten dat het 1april is, en aangezien ik goedgelovig ben, trap ik overal in.x)


    everything, in time

    ik haat ook 1 april(6)


    Nvt

    NYC schreef:
    ''Je veter zit los.''

    Ik heb vans aan :(


    You move me ......... Kurt

    vorig jaar was leuk van daty doorsichtige foli op de wc's doen XD was kapot grappi


    Some angels have no wings.

    Pliena schreef:
    Ik houuuuu ervan, want dan is Lisa jarig!

    Aaaaaaahwww, jij bent lieeeeef !

    JE VETER ZIT LOSS!!!(yeah)
    Nee, grappje.
    Ik haat het niet echt maar ik vind het ook niet leuk.


    ailoveejoee.

    Angelus schreef:
    (...)

    Dankje.
    -Angst voor Nacose ding gedoe-


    Je hoeft toch geen kapje of spuit ding bij Mri? Ik tenminste niet. :S
    En ik raad je vooral het spuitje aan. Omdat het kapje stinkt. En van dat infuus merk je niks (A)


    SLOAN.

    vorig jaar haalde mijn pa me uit m'n bed om 6 uur 's morgens (terwijl ik geen school had) om me zogezegd wijs te maken dat het huis in brand stond ... --"

    Prevail schreef:
    Idd.
    1 april is saai.

    ik heb straks thuis tandpasta op alle deurklinken en punaises op stoelen enzo, minn broer is echt kinderachtig O,o


    Alis volat propriis