• ..wat ik doen moet.

    Ik vind een jongen leuk en hij mij ook. We hebben al gehad, maar dat is door omstandigheden uit gegaan.
    Morgen zou hij langskomen, omdat mijn vader graag wil weten wat voor een soort jongen hij is en hij zei dat hij ook wel wou zien waar ik woon. Dus ik belde daarnet om te af te spreken met welke bus hij zou komen, hij had huisarrest maar mocht wel naar mij toe zei hij eerst.
    Op de achtergrond hoorde ik een vriend van ons beiden praten. Hij bleek op de skatebaan te zitten, dat mocht wel van zijn moeder, maar naar mij toe opeens niet meer?!
    Ik zei dat ik het niet leuk vindt dat dit al de tweede keer is dat hij niet komt terwijl het wel afgesproken was. Lachend zei hij dat hij het ook niet leuk vond. Een halve minuut later hoorde ik hem schreeuwen dat hij de joint ook wou.
    Daarna begon hij tegen mij over dat ik superlief ben en dat hij het helemaal niet leuk vond dat hij niet mag komen (hij lachte, dus ik geloof het niet echt).

    Het ergste vind ik nog dat hij vanmiddag op msn zei dat hij van me nog op me is enzo. Ik zal het even kopieëren.

    GVD Huisarest voor Week -.- zegt:
    *ik vind je nog wel leuk gees
    *dan weet je dat nu ook
    *ik vind je nogsteeds leuk
    -' Geesz zegt:
    * dat weet ik, & jij weet dat het van twee kanten is.
    GVD Huisarest voor Week -.- zegt:
    *ja en eigenlijk (na dat dit gezeik is afgelopen) zou ik graag weer proberen

    Ik weet nu echt niet meer wat ik denken moet, ik voel me hartstikke kut en ik typ dit met tranen die over m'n wangen rollen. Ik weet het echt niet meer..

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 20:57 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou het niet doen. Hij heeft je al een keer keihard laten vallen, dus is het z'n eigen schuld.


    Hope goes lost but never dies.

    Hij heeft de afspraak gebroken. Echte liefde is natuurlijk belangrijk en dan moet je het aanhouden. Maar trouw is heel belangrijk in een relatie!


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Neverland schreef:
    Ik zou het niet doen. Hij heeft je al een keer keihard laten vallen, dus is het z'n eigen schuld.

    Geef hem één laatste kans.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Laat het van hem afhangen. Laat hem initiatief nemen en zijn best voor jou doen. Als hij je echt ziet zitten doet hij dat.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Laat het van hem afhangen. Laat hem initiatief nemen en zijn best voor jou doen. Als hij je echt ziet zitten doet hij dat.


    Ik denk dat ik dat maar doe, ja..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Neverland schreef:
    Ik zou het niet doen. Hij heeft je al een keer keihard laten vallen, dus is het z'n eigen schuld.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ga denk ik wachten, een of twee weken, en als hij dan nog niets gedaan heeft, geef ik de hoop op.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ravel schreef:
    Geef hem één laatste kans.

    Idd. Jongens zijn net kinderen. Die zien alles als speelgoed. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Neverland schreef:
    Ik zou het niet doen. Hij heeft je al een keer keihard laten vallen, dus is het z'n eigen schuld.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ScrapAttack schreef:
    (...)


    We only can learn to love, by loving.