• Kiekeboe. (krul)

    Ik ga vanmiddag waarschijnlijk een nintendo ds kopen, maar ik weet niet of ik beter een DS Lite (149 euro) of een DSI (155 euro) kan kopen, dus ik vraag het maar even aan de superslimme kiddo's op Quizlet.
    In de DSI kan een sd-kaart. Kun je daar dan spellen op pleuren ofzo? (krul)

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 11:38 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik heb zelf 1tje maar die is al best oud....
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee maar ik heb wel eens gehoord an zo'n kaart waar je ilegaale spelletjes voor kunt downloaden en op kan zetten :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik zou een DSi kopen :3
    En ja op een sd kaart kun je spellen pleuren :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Sapphire schreef:
    ik heb zelf 1tje maar die is al best oud....
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee maar ik heb wel eens gehoord an zo'n kaart waar je ilegaale spelletjes voor kunt downloaden en op kan zetten :')

    Ik gebruik die van mij nooit ;x Maar volgens mij kan je zo'n leeg kaartje kopen en daar dan spellen op zetten ofzo ;p

    Xx'(K)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    met een DSi kun je spelletjes doen waar je de camera nodig hebt

    de kaart waar je het over hebt is een R4 kaart en op bepaalde site's kun je inderdaad spellen downloaden en op de kaart zetten

    Ik heb een dsi
    Die beschikt over de zelfde dingen als de gewone en dan nog veel extra's
    Je kan geluiden op nemen en via de dsi shop kan je nog extra's er bij doen.Sommige kosten wel dsi points ofzo maar je kan internet + nog iets om een filmpje te maken gratis nemen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik zou de DSi nemen buuf (krul)
    En plak het beschermingsfolie dingetje er goed op, anders krijg je gedonder. -Spreekt uit ervaring, heeft door dat stickertje een schermpje geruïneerd-


    Alis volat propriis.

    DSi. (krul)

    Een vriendin van mij heeft een DSi XL, die is echt grappig, haha.


    Smiling but close to tears.