• Een stukje uit mijn nieuwe story ^^ Hierin wordt duidelijk waar het over gaat.. En de rest lees je in de andere hoofdstukken ^^

    Hij riep ons bij elkaar op een licht bewolkte middag. Het was rond 4 uur, en we zaten met zijn allen om de grote keukentafel.
    'Ik heb jullie dit nog niet verteld omdat ik jullie nog niet ongerust of zenuwachtig wilde maken.' begon hij op onheilspellende toon. Vincde en ik keken elkaar aan.
    'Jullie hebben een maand geleden allemaal een teken gehad, gekregen, op jullie pols.' Dus toch, had het daar toch iets mee te maken. Vince en ik fronsten op precies hetzelfde moment. We waren echter niet in de stemming om erom te lachen.
    'Dat teken hebben jullie geërfd van jullie moeder, en haar moeder daarvoor enzovoorts. Jullie stammen af van een oude bloedlijn.' Heel sexy, pappa, maar come to the point.
    'Er is iets aan de hand met die bloedlijn. Er is iets duisters ingeslopen, met als gevolg dat jullie oma en moeder een gemuteerd gen hadden. Jullie hebben dat van haar geërfd.' Zijn blik ging over onze polsen, en ik probeerde de mijne onbewust te verbergen onder mijn mouw. Zijn ogen bleven medelijdend op mijn gezicht hangen, en hij bleef me aankijken terwijl hij verder sprak.
    'Ik had gehoopt dat jullie het niet zouden krijgen, maar dat is dus wel gebeurd. Dit klinkt misschien heel afgezaagd, maar vanavond is het één van de drie vollemaansavonden.
    En jullie kennen de mythen, met volle maan komen de weerwolven tevoorschijn.'

    http://www.quizlet.nl/stories/18097/moons-cry/

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 9:34 ]


    Blup! 8D