• Ik kom bijna altijd te laat.
    Vanochtend ook bijna, ik moest op half8 bij m'n werk zijn, kom ik om 7:29 binnenstormen en toen werd m'n baas een beetje boos.
    Maar op school kom ik meestal op het laatste moment binnenstormen.

    Komen jullie vaak te laat, of bijna te laat? ;'D


    Smiling but close to tears.

    Nee, ik kom altijd overal te vroeg. Ik irriteer me altijd dood aan mensen die te laat komen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    haha ik kom altijd net optijd op school...
    of soms net te laat xD:P

    maar nu ga ik 5 minuten eerder weg, dusch kom ik optijd xD:P


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Verschild vaak. Als ik ergens naartoe ga waar ik geen zin in heb kom ik wel eens "per-ongeluk" te laat.


    All this dampness is damp.

    Ascendancy schreef:
    Nee, ik kom altijd overal te vroeg. Ik irriteer me altijd dood aan mensen die te laat komen.


    TOMADDICT. <3

    Ascendancy schreef:
    Nee, ik kom altijd overal te vroeg. Ik irriteer me altijd dood aan mensen die te laat komen.


    I love Marshawk

    Op school wel, bij mijn weekendwerk bij de bakker niet.


    Tanya is de beste.

    Ascendancy schreef:
    Nee, ik kom altijd overal te vroeg. Ik irriteer me altijd dood aan mensen die te laat komen.


    Hope goes lost but never dies.

    Ascendancy schreef:
    Nee, ik kom altijd overal te vroeg. Ik irriteer me altijd dood aan mensen die te laat komen.


    For once I want to be the car crash.

    Ik ben altijd te vroeg. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben of veel te laat, of veel te vroeg. Op tijd kan bij mij gewoon niet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ascendancy schreef:
    Nee, ik kom altijd overal te vroeg. Ik irriteer me altijd dood aan mensen die te laat komen.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik kom op school ook vaak te laat, door een vriendin van mij, want die haar fietsketting viel er constant af :| Maar nu is ze naar de fietsenmaker geweest, dus vanaf nu ben ik terug op tijd op school :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ravel schreef:
    Ik ben of veel te laat, of veel te vroeg. Op tijd kan bij mij gewoon niet :'D


    Scream for mercy!

    Ik ben meestal net wat te vroeg of een aantal minuten te laat. Ik erger me aan mensen die véél te laat komen.


    your eyes are like stars in the night.

    Op school ben ik altijd een kwartier te vroeg.x)
    Verder, meestal keurig op tijd. Maar dat komt door mijn moedder hoor, anders zou ik overal te laat zijn!


    everything, in time