• En zoals jullie weten ben ik daar heen geweest, had ik een meet & greet en ben ik helemaal gek van hun! Nou het was echt fantastisch, we kwamen daar rond half 7 aan, pas een stuk of 9-10 fans. Dus wij zijn gewoon bij ons groepje bij gaan staan. De jongens moesten natuurlijk ook eten en dat was in het cafetaria, maar wij konden ze door de ramen zien, en hun ons. Dus ik sta daar zo. Hoor ik ineens mijn vriendin Ellen zeggen "daar is pim". Dus ik draai me om, kijkt hij echt recht in me ogen en lacht hij, loopt hij snel weer door. Dus ik helemaal flippend achter Chantal verstoppen. Hun allemaal lachen natuurlijk.

    Toen gingen de deuren open, 20 minuten te laat ofzo. Dus wij naar binnen, helemaal vooraan. Ik stond aan de kant van Björn zodat ik (eindelijk) eens goede foto's van Pim kon maken. Nou de zaal was echt maar half vol, maar dat maakte niet uit, de sfeer zat er lekker in! Toen begon Make It Count, nou ik verstond echt niks van wat hun zeiden, echt serieus, het geluid was tijdens hun optreden echt slecht! Nou toen was het 9 uur, tijd voor onze meet & greet. Wij dus naar de plek waar we heen moesten, kregen een pasje en werden toen naar boven gebracht. We kwamen de kamer binnen en de zanger van All Missing Pieces kwam op ons afgelopen en zegt zo "Kijk, de groupies van MakeBelieve zijn geariveerd." Dus ik kijk hem echt zo vet verbaasd aan en zeg "Pardon?" Iedereen lachen, ook van MakeBelieve, zeg ik weer "Nu voel ik me dus wel zwaar beledigd." Iedereen nog harder lachen. Toen gingen we zitten en gingen we gewoon heel relaxed met de jongens praten. Ze kwamen zich eerst voorstellen. Dus iedereen kwam mij een hand geven, en Pim ook. Zegt hij heel droog tegen mij "Ja jou ken ik niet" dus ik lachen, knipoogt hij naar me aan gaat de rest een hand geven.

    Pim had op twitter aan mij gevraagd "Beschuitje eten Anouk?" En daar was onze foto die we voor de Meet & Greet ook moesten maken op gebaseerd. En Ellen had dus serieus beschuti met muisjes mee genomen! Niemand snapte hem, behalve Pim en Jasper, en die konden er dus ook goed om lachen. Opeens zei iemand iets grappigs en verslikte ik me zo in mijn cola (die ik van Pim had gehad x]) en hij zo heel bezorgt "Gaat het?" vragen, dat vond ik echt lieeef. Tijdens ons gesprek had ik het gevoel dat ik steeds werd aangekeken. Ik wilde namelijk niet te vaak naar Pim kijken, want wat hij aanhad joh, god ik moest echt moeite doen niet te gaan kwijlen. Maar hij keek dus wel steeds mijn kant uit. Toen kregen we te horen dat we weg moesten. Maar we wilden nog een groeps foto. Kom ik er als laatste bij staan, zijn alle plekken al weg. Dus ik zo in mezelf vloeken. Maar toen waren Jasper en Joey zo lief om een beetje op te schuiven en kon in voor Jasper staan. Maar Björn zo droog "Je kun ook gaan zitten." Zeg ik weer "Dat gaat toch niet met een rokje?!" "Jawel dan zien we alleen wat." Dus ik kijk hem zo aan "Ja dat vind je vast niet erg he?" Dus iedereen weer lachen, maar ik ging gewoon voor jasper staan. Toen moesten we weg enzo, maar Pim kwam nog even bij me staan. Hij legde zijn hand op me schouder en wenste me veel plezier en zei tot straks. Maar mijn kop werd zo rood! Like omg!

    Toen gingen we weer naar de concertzaal, maar onderweg waren er wat drempels, en wie struikelt er weer over een drempel? Ja natuurlijk, ikke! Dus die meiden die ook die Meet & Greet hadden allemaal lachen. Wij snel naar de concert zaal. All Missing Pieces was bezig, nou serieus hun zijn echt slecht! Die bassist is echt een aap en die zanger is een alcoholist! Hij was zo dronken dat hij van het podium af viel! En aan het einde gooide hij zijn fucking microfoon in het publiek?! Nou ik heb heel hun optreden slapen aan het podium gehangen en verteld aan Marloes wat er was gebeurd bij de Meet & Greet. Maar toen kwam MakeBelieve, jongens echt waar, ik houd van hun! Ze herkende mij en Ellen van de Meet & Greet, dus Joey paar keer lachen onze kant uit enzo, en Björn moest steeds lachen om Marloes. Pim keek ook wel eens mijn kant uit als hij niet hoefde te drummen en lachte dan heel even. Ik was echt blij dat hij niet kon zien hoe erg ik moest blozen.

    Na het concert, hebben we even gewacht en konden we ons t-short ophalen dat we gewonnen hadden ook bij die Meet & Greet. Daarna kwamen de bandleden. Dus wij eerst naar Jasper, daarmee op de foto geweest, toen naar Joey. Ook met hem op de foto geweest. Toen kwamen we Pim tegen hij zei tegen ons dat we daar moesten wachten dat hij zo terug kwam. Dus wij wachten. Kwam hij naar een kwartier terug. "Even deze spullen boven leggen, ik kom zo naar jullie toe!" En weg was hij. En toen bleef hij dus 20 minuten weg, hij was iemand naar het station aan het brengen. En mijn pa belde al dat ik weg moest. Dus ik loog tegen hem dat we in de rij voor de gaderobe stonden en dat het nog lang kon duren. En ik voelde me serieus kut, dus Marloes knuffelde mij de hele tijd, maar ik had echt het idee dat ik ging huilen. Ik voelde me al niet lekker en ik stond echt op het punt om flauw te vallen. Maar toen kwam hij! Eindelijk! Deze keer wel meteen naar mij. Dus ik ging hem knuffelen. Zegt hij zo "Ja sorry dat het zo lang duurde, het spijt me." En toen gingen we eerst op de foto, en toen met Ellen. Daarna wachtte we ff tot de drukte bij hem weg was en jatte wij zijn drumstokjes die in zijn kontzak zaten. Hij kijkt echt zo verbaasd naar ons. Wij allemaal heel schijnheilig kijken, toen lachte hij naar ons en schudde met zijn hoofd. Was echt zooo lief. En wat hij aanhad, ik moest me echt inhouden hem niet te bespringen! God oh god, hij zag er zo goed uit! Toen liep ik naar hem toe en vroeg ik of ik een kusje kreeg. Zegt hij zo "Nou vooruit dan, omdat jij het bent!" Dus die foto werd gemaakt, fucking mislukt. En toen wilde we opnieuw! Zegt hij zo "Ja en daarna nog een keer zeker, en nog een keer. Ik heb jou wel door Anouk." Dus ik heel onschuldig kijken. Nou wij dus nog een keer op de foto. Daarna zei ik dat we echt weg moesten omdat we nog 2 uur terug moesten rijden. Pakt hij mij vast en trekt me helemaal naar zich toe. Vroeg hij of we het leuk vonden en of we snel nog eens kwamen. Dus ik gewoon gezegt dat het echt super was en dat we zeker nog eens komen. Hij dus blij. Wil ik weg lopen, trekt hij me terug en knuffelt me nog even en knipoogt. En toen ging ik naar Marloes, Chantal en Nikki toe. Want die zal ik waarschijnlijk niet meer zien, helaas. Dus wij afschijt genomen. Loop ik even terug naar Pim om te zeggen dat we weg zijn, prikt hij perongelijk met zijn drumstokje in mijn arm waardoor er nu 2 splinters inzitten die er niet uit willen! Dus is zo "Auw!" Pakt hij mijn arm vast. "Oh sorry, het spijt me." Dus ik zeg dat het niks uit maakt, we zeiden gedag en dat was het. Toen gingen we naar huis. Het was echt een geweldige avond.

    Sorry dat het zo lang was, bedankt voor het lezen! :9~

    De 1e 5 foto's zijn van gisteren! FOTO'S

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 14:02 ]


    -

    hahaha:D
    klinkt heel leuk <3
    en die foto's zijn leuk:D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Joey verklaarde ons voor gek dat we helemaal naar Zwolle waren gekomen, alleen voor hun. Dat is dus 2 uur rijden! Maar hij vond het wel heel lief enzo, hij is echt aardig! En dik een kop kleiner dan mij (en ik ben al klein)! En pim, ja hahaha :9~
    Ik vind Joey best wel schattig. Hij is zo klein xD poele XD


    Life is hard and then we die

    Treasures schreef:
    (...)Ja inderdaad! Dat zou echt vet zijn geweest. Officieel de eerste Quizlet persoon die ik ging ontmoeten dan, maha :'D

    Jammer, was echt awesome geweest! :'D


    -

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik vind Joey best wel schattig. Hij is zo klein xD poele XD

    Schattige Joey, hij moest poepen en toen was het wc papier op! En wij moesten uitkiezen wat hij aandeed! XD


    -

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Schattige Joey, hij moest poepen en toen was het wc papier op! En wij moesten uitkiezen wat hij aandeed! XD
    Lekker dat jij dat weet dan -ligt dubbel- xD


    Life is hard and then we die

    Ik zag jou :')
    Haha.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Temerarious schreef:
    Ik zag jou :')
    Haha.

    Ik wist niet zeker of jij het was, dus ik durfde niks te zeggen XD


    -

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Jammer, was echt awesome geweest! :'D
    Volgende keer beter? :'] Als mn moeder niet weer een van dr zeurbuien heeft.. Heeft ze eigenlijk bijna altijd, dus dan omet ik geluk hebben! :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Ik wist niet zeker of jij het was, dus ik durfde niks te zeggen XD

    Haha, ik dacht ook steeds 'is zij dat? of niet...' XD
    Ik ga 10 april ook :')


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik vind Joey juist hartstikke tof. In Venlo stonden we de hele tijd bij hem gezellig te doen - en maakte hij me heel erg bang toen hij opeens op me af kwam lopen -, hadden we zijn bier gejat en plakten we hem helemaal onder de stickers - we kregen er ook nog een heel aantal mee om overal rond te plakken, wat we nog steeds moeten gaan doen (nerd)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Temerarious schreef:
    (...)
    Haha, ik dacht ook steeds 'is zij dat? of niet...' XD
    Ik ga 10 april ook :')
    Dat had ik bij Tokio Hotel. Zat ze voor me, maar ik durfde niets te zeggen, haha xD


    Life is hard and then we die

    Temerarious schreef:
    (...)
    Haha, ik dacht ook steeds 'is zij dat? of niet...' XD
    Ik ga 10 april ook :')

    Ik mag niet meer tot na mijn examens, maar deze zomer blijf iknze echt volgen, atm zijn hun echt mijn nr. 1 band <3


    -

    Thingies schreef:
    Ik vind Joey juist hartstikke tof. In Venlo stonden we de hele tijd bij hem gezellig te doen - en maakte hij me heel erg bang toen hij opeens op me af kwam lopen -, hadden we zijn bier gejat en plakten we hem helemaal onder de stickers - we kregen er ook nog een heel aantal mee om overal rond te plakken, wat we nog steeds moeten gaan doen (nerd)

    Stuur er bitte een paar naar mij?! XD


    -

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat had ik bij Tokio Hotel. Zat ze voor me, maar ik durfde niets te zeggen, haha xD

    Dat was echt gewoon erg van ons beide! XD


    -

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Stuur er bitte een paar naar mij?! XD

    Maar ik heb er nog maar achttien (cat)
    En we mochten er niet meer pakken, want ze waren bijna op ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.