• Oke hier komt mijn klote probleem!
    Ik heb een bff M. en die is op een jongen...
    en je raadt het al ik ben dus ook op die Jongen... Nu weten 4 mensen het waarvan 2 uit mijn klas en die houden hun mond
    Maar nu begin ik die jongen steeds leuker te vinden, moet ik het nu eerlijk zeggen tegen mijn bff of moet ik gewoon mijn mond houden ik weet het echt niet meer!!
    En mijn Bff en die jongen zitten allbei bij mij in de klas dus bleuh irritante situatie!
    Dankje alvast!

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 14:16 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    mmmm super irritant! ik zou het eelijk zeggen denk ik.


    We only can learn to love, by loving.

    Mijn bff en ik vallen ook vaak op dezelfde jongens ; we komen dat ook vaak tegen. Zeg het tegen haar ; Als het toch je bff is moet ze dat toch best begrijpen. Zij kan jou gevoelens toch ook niet regelen? Sterkte <3

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 14:17 ]


    My friends are my estate.

    Ik zou het gewoon eerlijk zeggen.


    Tanya is de beste.

    Ik zou het tegen haar zeggen,
    Wie weet, reageert ze wel heel begrijpend..
    Het ergste wat kan gebeuren is dat ze gaat flippen, en geen vriendinnen meer wilt zijn,
    maar dan is ze gewoon niet goed genoeg voor jou..
    Maar onthou één ding: laat een jongen niet tussen jullie vriendschap komen..


    wth.

    Phantom schreef:
    Mijn bff en ik vallen ook vaak op dezelfde jongens ; we komen dat ook vaak tegen. Zeg het tegen haar ; Als het toch je bff is moet ze dat toch best begrijpen. Zij kan jou gevoelens toch ook niet regelen? Sterkte <3


    Ik ben het met Phantom eens.


    All this dampness is damp.

    dankje voor alle reacies, ik denk dat ik het ga vertellen... !


    Don't dream your life, but live your dream!

    Phantom schreef:
    Mijn bff en ik vallen ook vaak op dezelfde jongens ; we komen dat ook vaak tegen. Zeg het tegen haar ; Als het toch je bff is moet ze dat toch best begrijpen. Zij kan jou gevoelens toch ook niet regelen? Sterkte <3

    Ik zou dat ook doen, mijn bff en ik vallen ook altijd op dezelfde jongens en we lachen er eigelijk wel altijd om. Als mijn bff de jongen zegt maar 'krijgt' dan ben ik er cool mee, zo erg is het ook weer niet. Het is maar een jongen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gewoon zeggen.
    Zij kan niks aan haar gevoelens doen en jij ook niet.
    Ze begrijpt je heus wel.(flower)


    Smiling but close to tears.

    Phantom schreef:
    Mijn bff en ik vallen ook vaak op dezelfde jongens ; we komen dat ook vaak tegen. Zeg het tegen haar ; Als het toch je bff is moet ze dat toch best begrijpen. Zij kan jou gevoelens toch ook niet regelen? Sterkte <3


    Helemaal mee eens
    als het ECHT je bff is, dan zou ze je gewoon moeten begrijpen, en moeten accepteren dat je op hem bent

    ook namens mij: Sterkte het komt wel goed hoor


    I wish you were here.

    Eerlijk zeggen, en als ik eerlijk moet zijn, vergeet die jongen :Y)
    Vriendinnen zijn belangrijker dan een jongen, maar dat weet je denk ik al [:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Zeg het eerlijk tegen haar. Ik heb het ook een keer meegemaakt mijn mijn bff. Je kan het haar het beste zeggen en jullie moeten allebei die jongen vergeten. Jullie vriendschap is belangrijker dan die jongen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als ze je bff is had je het haar eigenlijk al moeten vertellen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zeg het tegen haar en misschien kunnen jullie dan besluiten beiden niet achter hem aan te gaan?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Eerlijk zeggen, denk ik.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zou het eerlijk zeggen tegen haar en met zn tweeën naar die jongen gaan en vragen 'Vind jij een van ons twee leuk?' Als je dat vraagt, heb je gelijk duidelijkheid. Vindt hij een van jullie leuk, laat jullie vriendschap daar dan niet onder lijden.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.