• Ik wil dus graag mijn username veranderen in 'Avalon'. Ik ging dus even op zoek of iemand anders deze naam ook had, bleek dat iemand deze naam had, zich heeft aangemeld en nooit meer online is gekomen. Hoezo irritant?! Dus nu kan ik het niet veranderen en dat is balen ><
    Kun je daar niet iets aan doen ofzo? o;


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    zo zou ik het doen:

    Dat als een persoon 1 jaar lang niet meer online is geweest, het account word verwijderd.
    dan voorkom je dit probleem met usernames, en dat er teveel 'onbewoonde' accounts zijn.

    SnowEyes schreef:
    (...)
    Dan kan hij/zij toch niet meer inlogen? En hoe zou jij het trouwens vinden als jou naam opeens is aangepast omdat iemand anders jou naam wilde? Dat zou je toch ook niet eerlijk vinden, of wel soms?

    Als die mensen nooit meer op Quizlet komen kan dat hen geen ene reet schelen denk ik. :')
    Ik vind wat Artemis voorstelt nog niet zo'n slecht idee.

    Poseidon schreef:
    Ik heb daar ook intense haat aan.

    Artemis schreef:
    (...)
    Kan Rutger die naam zelf niet veranderen in een nummer ofzo ? Zo worden die accounts toch niet gedeleted maar worden er ook geen leuke namen ingepikt.


    dat vind ik eigenlijk wel een goeie! Ik bedoel, die mensen komen toch nooit meer online. Als je ze dan kan mailen om te vragen of dat mag ofzo? Als dat allemaal kan worden ingesteld etc, aangezien ik geen bal van computers snap. Dan zou dit toch wel dé oplossing zijn van al die mensen met ongebruikte accounts.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Misschien is er een manier om je account te deleten? Dat als je zo lange tijd niet op Q zit, er een bericht naar je wordt gestuurd met daarin vraag om toestemming om je account te deleten en daarna *boem* weg. ?


    I'm going to live my life my way

    of doe gewoon

    avalon.

    dan valt het niet op

    of kan die punt niet?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik wou na deze mijn username in Oblivion veranderen maar nu zie ik dat jij hem hebt hahah :Y)
    Maar dat vind ik inderdaad wel irritant, maar niks aan te doen he (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.