• Ik heb dus al een hele tijd Sony Vegas Pro (om video's mee te bewerken) op mijn computer staan, aangezien ik altijd al een filmpje wilde maken voor één van mijn verhalen.

    Gisteren las ik hier weer een topic over filmpjes voor verhalen, en besloot ik het toch eens te proberen.

    Morgen zal alles anders zijn.

    De kwaliteit is crap en er zit een groen randje rond. Heb echt geeeeen idee hoe dat komt. =/ Iemand die me daarmee kan helpen?

    Oh en het vrolijke muziekje bij de depressieve clip is geen vergissing, zo is het verhaal namelijk. :')

    Edit
    Ik heb weer eentje gemaakt, deze keer voor een vriendin. :3

    Wist eigenlijk totààl niet welke beelden te gebruiken, dus heb maar wat bij elkaar gegooid en dat zie je er ook aan. :x

    Elite.


    [ bericht aangepast op 8 april 2010 - 1:11 ]

    Ziet er goed uit.(:
    Ga je nog vervolg filmpjes maken van dat verhaal? (:


    I need you like a heart needs a beat

    Rewind schreef:
    Ziet er goed uit.(:
    Ga je nog vervolg filmpjes maken van dat verhaal? (:

    Nee, voor andere verhalen misschien wel. :3

    Ik vind het eigenlijk best goed gelukt (: En dat groene randje is misschien een bepaalde instellling? I dunno, ken dat programma eigenlijk niet ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik vind het eigenlijk best goed gelukt (: En dat groene randje is misschien een bepaalde instellling? I dunno, ken dat programma eigenlijk niet ^^

    Ik dus ook niet, haha. :')

    Dat randje is echt raar, het staat alleen op youtube, op mijn computerfilmpje zelf heb ik het niet. oO

    Ik vind hem wel goed gelukt


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Die vind ik gewoonweg prachtig! =3

    Met welk programma heb jij die gemaakt, Jolien? -eist dat je het zegt-:Y)


    everything, in time

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ik dus ook niet, haha. :')

    Dat randje is echt raar, het staat alleen op youtube, op mijn computerfilmpje zelf heb ik het niet. oO

    Oh, dus dan kan het niet aan een bepaalde instelling liggen. Komt dus door youtube, geen idee hoe :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Desolate schreef:
    Die vind ik gewoonweg prachtig! =3

    Met welk programma heb jij die gemaakt, Jolien? -eist dat je het zegt-:Y)

    Sony Vegas Pro 9.0 (flower)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Sony Vegas Pro 9.0 (flower)

    Dankje!=3
    Nog een vraag, is dat gratis te downloaden?

    (krul)


    everything, in time

    Ik vind hem echt prachtig <3

    Desolate schreef:
    (...)
    Dankje!=3
    Nog een vraag, is dat gratis te downloaden?

    (krul)

    Zij legt het uit. :Y)

    Ik heb weer eentje gemaakt, deze keer voor een vriendin. :3

    Wist eigenlijk totààl niet welke beelden te gebruiken, dus heb maar wat bij elkaar gegooid en dat zie je er ook aan. :x

    Elite.

    Veeeeet! :'D


    -

    Dat is coooooooooool. (nerd)


    Tanya is de beste.