• Haaaii

    Ik heb een serie genaamd:

    Three Little Angels From Heaven (TH)

    Deze serie gaat over het volgende:

    Het meisje Angel (16 jaar) heeft een sombere tijd meegemaakt in haar verleden. Ze heeft zelfs een poging tot zelfmoord gedaan, maar die was helaas voor haar mislukt. Nu gaat ze naar kunstacademie in Duitsland (ze woont in Nederland.) Deze kunstacademie is net als een college, op deze kunstacademie verblijf je dus. Je slaapt er namelijk op kamers. Je gaat naar Duitsland met de trein, maar op het station ontmoet je iemand. Maar deze iemand is niet zomaar iemand, nee het is niemand minder dan de enige echte Bill Kaulitz! Op weg, in de trein dus, ontmoet Bill iemand. Bill is jarenlang het slachtoffer geweest van deze persoon. Maar dit bezoek van deze persoon heeft hij of zij (je komt er zelf wel achter of het een jongen of meisje is =] ) het niet gemunt op Bill maar op Angel. Zal het goed aflopen met Angel? Zal er iets beginnen te bloeien tussen Bill en Angel? Nou, find out yourself =).
    Vergeet niet om een reactie achter te laten hè?
    Danke Schön <3


    Your Words They Eat Right Through Me...

    ikke make(A) xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hm =/, niemand wilt hem dus maken ='''(


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Waarom wilt niemand hem maken (huil) ?? Is ie zo slecht ?? ='''(


    Your Words They Eat Right Through Me...

    ik wil wel make alsk minder depri ben


    We can only learn to love by loving.

    ik wil wel make alsk minder depri ben
    Aaw das lief van je =] Maar wrm ben je dan zo depri ( als ik vragen mag? )


    Your Words They Eat Right Through Me...

    (...) Aaw das lief van je =] Maar wrm ben je dan zo depri ( als ik vragen mag? )


    om van alles..
    moe je me topic mr lees..
    ach maak hem nu wel mis. beurt ie me op x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    om van alles..
    moe je me topic mr lees..
    ach maak hem nu wel mis. beurt ie me op x3


    Aaw thanQuu, oké ik zal hem strax wel ff lezen moet nu van de pc -_-'' Vergeet je niet om reactie achter te laten <3


    Your Words They Eat Right Through Me...