• Haii lieve Quizletters
    Ik ga jullie om jullie hulp vragen
    Een vriendin van mij doet mee met een wedstrijd. Hiermee kan ze een wedstrijd naar LA winnen. Het enige wat jullie hoeven doen is elke dag een keertej stemmen. Zouden jullie dat willen doen?


    Hee,

    Ik heb een vraagje: Ik doe mee aan een wedstrijd waarbij ik een reis kan winnen naar LA(Los Angels). Daarvoor moet ik echt heel veel mensen laten stemmen op mijn 'stijl'. Je raadt het al: Zou jij misschien op mij willen stemmen? Het kost echt minder dan 2 sec. en je zou me er echt een heeeeeeeel groot plezier mee doen!(Ik wil namelijk echt heeeeeel graag naar LA!) Als je op mij wilt stemmen, moet je hier: http://www.becomeapro.nl/#/style-with-us/user/895/ op drukken, en dan op het knopje drukken onder: geef props, dat cijfer!(die grote medaille)
    Sorry als je dit vervelend vind! En trouwens Je kan het elke dag doen!
    Alvast heel erg bedankt! En stem alsjeblieft, ik smeek het je, ik wil zoo graag winnen!
    En als je het wilt doorsturen, of op je hyves zou ik dat echt GEWELDIG vinden!! Ik moet namelijk heeeeel veel stemmen hebben om te winnen...

    Hele dikke kus,

    Kyra.
    (En trouwens: dit is echt geen virus!)


    Bij voorbaat dank
    xoxo(K)

    [ bericht aangepast op 8 april 2010 - 19:13 ]


    Why don't you break my heart

    Ik heb gestemd :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    ik heb gestemd =D


    Alis volat propriis

    gedaan =D


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik heb gestemd & ik stuur het wel even door op hyves:Y) Laat je wel even weten of ze heeft gewonnen? :9~:9~


    we are radio hysteria

    Gestemd en nog veel succes en als ze wint: Veel plezier en have fun in LA! (:


    we've only said goodbye with words

    Ik heb gestemd :'D

    You are all angels<3
    en ik zal laten weten of ze gewonnen heeft;)
    @ TEDDYBEARRR, dank je je bent geweldig<3


    Why don't you break my heart

    Ik heb gestemd. :]


    hoi, jij bent leuk.