• We hadden dus mentoruur en toen had een meisje de hitkrant mee want justin bieber stond daar in. Haha toen heeft een gast uit mijn klas die verscheurd ;p
    Toen ging ze dat tegen onze mentor zeggen enzo ik vond het echt zo schijnheilig O.o
    Zouden jullie dat doen? Ik niet haha ik bedoel het is maar een plaatje.


    when words fail, music speaks.

    Overboard schreef:
    (...)O sorry mevrouw Renée. Het spijt me zeer. Haha nou een plaatje vind ik eerlijk gezegd niet zo erg, ik vermoord mijn kat ook niet, die heeft zijn voet vermoord van de megaposter op mijn deur :$

    Hahaha ik had de kat de deur uit getrapt hoor. -not-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hahaha ik had de kat de deur uit getrapt hoor. -not-
    Nee idd daar is hij te schattig voor -vraag quirine of nicol of chantou hahaah-


    when words fail, music speaks.

    Omg,
    dat meisje is triest XD
    Maargoed,
    die jongen is ook triest (:

    xx


    wth.

    Ik zou het doen, het is kinderachtig maar puur om de lol te zien dat hij op zijn flikker krijgt. Hij moet maar met z'n poten van andermans spullen afblijven.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lucidity schreef:
    Ik zou het doen, het is kinderachtig maar puur om de lol te zien dat hij op zijn flikker krijgt. Hij moet maar met z'n poten van andermans spullen afblijven.
    Mijn mentor zij alleen dat hij het niet mag doen enzo en maakte dat meisje belachelijk met een domme grap.


    when words fail, music speaks.

    what? zeggen tegen leraar óf verscheuren
    whhaa, ikzou ook verscheuren ^^


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik zou het niet doen. Ik zou die persoon gewoon op zijn gezicht slaan en pas ophouden als hij mij een nieuw boekje zou kopen. Maar in haar geval, haar zijnde had ik het tegen de mentor gezegd ja.

    Andermans eigendommen mollen moet je gewoon laten, als je het leuk vind spullen stuk te maken doe je dat maar bij jezelf. -vind ik dan-


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou dat ook doen, hij hoeft haar spullen toch niet te vernielen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik zou het zeggen, eigenlijk. Maar ik zou sowieso geen tijdschrift mee naar school doen. Ik vind er eigenlijk niets schijnheilig aan? Het was haar tijdschrift en die jongen heeft denk ik niet het recht om zo maar andermans spullen kapot te maken?

    Die titel doet me aan iemand denken haha x3. omg ik zou het denk ik niet zeggen maar ik zou gewoon die persoon's spullen zelf ook gaan vernielen. (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Overboard schreef:
    (...)Nee idd daar is hij te schattig voor -vraag quirine of nicol of chantou hahaah-

    Hahaha katten zijn gewoon lief :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat zit iedereen te zeuren over het mollen van iemand's spullen: het is maar papier?
    @ Renée : Lenny is het liefst<3.


    when words fail, music speaks.

    Overboard schreef:
    Wat zit iedereen te zeuren over het mollen van iemand's spullen: het is maar papier?
    @ Renée : Lenny is het liefst<3.

    Ja, papier waar iemand voor betaald heeft. Al is het maar een duimspijker die iemand kwijt doet, het is en blijft diegene zijn of haar eigendom en iemand anders eigendom mollen doe je niet.

    Overboard schreef:
    Wat zit iedereen te zeuren over het mollen van iemand's spullen: het is maar papier?
    @ Renée : Lenny is het liefst<3.
    Geen idee hoeveel zo'n boekje kost 2/3 euro ofzo? Als iemand amper geld heeft en zoiets koopt dan is dat veel geld als het door een ander verscheurd word. Dat het jou inderdaad niet boeit of zoiets kapot gemaakt word, kan ik me voorstellen maar misschien is het voor dat meisje wel erg, anders zou ze het ook niet gaan zeggen, denk ik zo. En ik zeur niet. Jij vraagt om onze mening (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Killer is liever. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.