• Hooi^^

    Ik ben een meisje met donkerblond haar met lichte (onopvallende) highlights erin.
    Mijn wenkbrauwen zijn (wat misschien vreemd is) heel erg donker en vrij dik. Maar ik epileer ze.
    Nu wil ik graag m'n haar (voor het eerst, bij de kapper) gebleekt blond verven.
    Alleen ben ik bang dat dat niet staat aangezien mijn donkere wenkbrauwen.
    Heeft iemand tips?
    Misschien zou zwart haar mij wel leuk staan met m'n donkere wenkbrauwen maar ik betwijfel of ik er dan niet als een lijk ga uitzien zo bleek (dat kan overigens mooi zijn).
    Alleen ben ik bang dat mijn ouders niet met zwart haar in stemmen omdat ik 13 ben. :$
    Tips??

    'x(flower)


    dress me, i'm your mannequin.

    Op mijn dertiende mocht ik mijn haar nog niet verven hoor, maar bon
    ik heb er dus ook geen verstand van, sorry ;3
    Maar kan je je wenkbrauwen ook niet mee laten verven?

    Je kan je haar splitsen in 2 delen, het bovenste deel doe je blond en het onderste deel koperrood of een soort bruin zodat het niet te veel afwijkt. Tenzij je dat niet wil :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ook hele donkere wenkbrauwen en ben best wel bleek. Same problem dus. Je kan je wenkbrauwen gewoon meeverven hoor, als ik me niet vergis. En ik denk dat blond je wel zal staan omdat je zelf zegt dat je best bleek bent. Dan valt dat minder op.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb dat probleem ook, maar ik mag het niet helemaal zwart verven. Daarom heb ik de bovenste laag mijn eigen haarkleur gelaten en de onderste laag zwart. Misschien een optie? :]


    -

    Ik heb donkere wenkbrauwen en blond haar. Ik heb wel geen gebleekt blond haar,maar gewoon blond.

    Wenkbrauwen ook bleken?
    Mja, ik ben ook blond en mijn wenkbrauwen zijn van nature ook een paar tinten donkerder.


    Home is now behind you. The world is ahead!