• Hooi^^

    Ik ben een meisje met donkerblond haar met lichte (onopvallende) highlights erin.
    Mijn wenkbrauwen zijn (wat misschien vreemd is) heel erg donker en vrij dik. Maar ik epileer ze.
    Nu wil ik graag m'n haar (voor het eerst, bij de kapper) gebleekt blond verven.
    Alleen ben ik bang dat dat niet staat aangezien mijn donkere wenkbrauwen.
    Heeft iemand tips?
    Misschien zou zwart haar mij wel leuk staan met m'n donkere wenkbrauwen maar ik betwijfel of ik er dan niet als een lijk ga uitzien zo bleek (dat kan overigens mooi zijn).
    Alleen ben ik bang dat mijn ouders niet met zwart haar in stemmen omdat ik 13 ben. :$
    Tips??

    'x(flower)


    dress me, i'm your mannequin.

    Op mijn dertiende mocht ik mijn haar nog niet verven hoor, maar bon
    ik heb er dus ook geen verstand van, sorry ;3
    Maar kan je je wenkbrauwen ook niet mee laten verven?

    Je kan je haar splitsen in 2 delen, het bovenste deel doe je blond en het onderste deel koperrood of een soort bruin zodat het niet te veel afwijkt. Tenzij je dat niet wil :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ook hele donkere wenkbrauwen en ben best wel bleek. Same problem dus. Je kan je wenkbrauwen gewoon meeverven hoor, als ik me niet vergis. En ik denk dat blond je wel zal staan omdat je zelf zegt dat je best bleek bent. Dan valt dat minder op.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb dat probleem ook, maar ik mag het niet helemaal zwart verven. Daarom heb ik de bovenste laag mijn eigen haarkleur gelaten en de onderste laag zwart. Misschien een optie? :]


    -

    Ik heb donkere wenkbrauwen en blond haar. Ik heb wel geen gebleekt blond haar,maar gewoon blond.

    Wenkbrauwen ook bleken?
    Mja, ik ben ook blond en mijn wenkbrauwen zijn van nature ook een paar tinten donkerder.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik mocht mijn haar ook zwart verven toen ik 12/13 was dus naja. Ik denk dat het wel mooi staat witblond haar met donkere wenkbrauwen maar je kan je wenkbrauwen ook verven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je kan toch ook gewoon je wenkbrauwen laten verven? :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    wenkbrauwen verven xD


    make cake, not war

    Ik heb van natura donkerblond haar met lichte blonde highlights erin, maar mijn wenkbrauwen zijn bruin, raar maar waar. Maar ik verf mijn haar ook graag en ik heb het al in alle soorten blond geverfd, zelfs al wit, en mijn donkere wenkbrauwen gaven dat eigenlijk een mooi geheel. Dus laat je wenkbrauwen in de kleur dat ze zijn, gewoon niets van jouw wenkbrauwkleur aantrekken

    Mijn haar heb ik blond geverfd en mijn wenkbrauwen zijn donkerder. Maar niemand zegt daar wat over, omdat mensen bij mij in de buurt dat nauwelijks opmerken. Van nature heb ik trouwens lichtbruin haar.


    *~* Proud Luxury *~*

    Blond. Soms verf ik het bruin bijv.