• Haha, nou ik moet dus nogal nodig een nieuwe foto van mezelf hebben voor een site. Nu heb ik het natuurlijk vaak genoeg geprobeerd, maar de camera schijnt mijn hoofd niet zo te mogen. Ik weet nu dus niet zo goed wat ik moet doen, een vriendin vragen heeft geen nut want dan kan ik me niet goed concentreren op mijn 'pose.' (cat)

    Dus, heeft er iemand tips om foto's van jezelf te maken?

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 15:19 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik doe het altijd bij een raam, zodat je in ieder geval genoeg licht hebt. Maar je moet ook weer zorgen dat de zon niet in je gezicht schijnt dan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Die het bij een spiegel dan kan je zien wat je fotografeert


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lagoon schreef:
    Ik doe het altijd bij een raam, zodat je in ieder geval genoeg licht hebt. Maar je moet ook weer zorgen dat de zon niet in je gezicht schijnt dan.


    we are radio hysteria

    Ga voor de spiegel staan en kijk in de spiegel dan zie je hoe je erop staat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Voor de spiegel, in de spiegel op het schermpje van je camera kijken :3

    UNCOMMON schreef:
    Voor de spiegel, in de spiegel op het schermpje van je camera kijken :3


    None but ourselves can free our minds.

    Ga voor het raam zitten met een spiegel bij de hand. tada, belichting en je kunt zien wat je doet :). Ik doe als de belichting nog niet goed is een extra lampje aan die de zijkant van mijn gezicht verlicht. Ook is het soms handig om te weten wat je ´goede´ kant is :$


    We can only learn to love by loving.

    ik doe altijd fotos maken bij spiegels of met vriendinnen er bij


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gewoon trekken, buiten ofzo. Daar is het licht altijd leuk.


    Tanya is de beste.