• Oke, ik lag dus gisteren rond 1 uur 's nachts nog film te kijken in mijn bed, totdat ik ineens gebeld werd door een onbekend nummer. Dus ik nam gewoon op, en iemand begint keihard door de telefoon over onzin te schreeuwen -wist gelijk dat ie dronken was, overduidelijk-. Na een minuut herkende ik pas dat het mijn ex was. Hij vertelde dat hij met een andere ex van mij gebeld had -ze kennen elkaar niet, geen idee hoe ze aan zijn nummer kwamen- en er kwam een heel fucking random verhaal achteraan waar ik niets van snapte. Maargoed, ik dus later aan die andere ex gevraagd of hij hem gebeld had, en dat was inderdaad zo. Wtf :')
    Maargoed dat gesprek was geniaal. Eerst kreeg ik de vraag op welke politieke partij ik wou stemmen. Dus ik zeg zo: 'nee geen idee, ik volg dat niet.' Kreeg ik een hele uitleg over alle partijen. Daarna kreeg ik een verhaal over donkere plekjes met een lichtgevende paddestoel -neejoh, ze waren niet stoned-. En daarna heel droog erachteraan: 'Wil je me aftrekken?' Dus ik heel vriendelijk bedanken voor het aanbod, maar toch maar even niet.
    Daarna kreeg ik de vraag of ik Twilight al had gelezen -snap nog steeds niet waarom-, en wéér daarna een verhaal dat ie over Marije's -meisje van school- fiets had gepist omdat hij zich verveelde en dronken was.
    Dus ik vanochtend vragen of hij er zich nog iets van herinnerde. Nou totaal niets dus, en hij zei dat hij een kater van hier tot Tokio had.

    Maargoed, ik heb me in ieder geval weer even rot kunnen lachen :')
    Mijn vrienden zijn vreemd, haha.

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 21:49 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    whahahahahaha *plat* x'D


    Get back motherfuckerz'