• Hello ^^
    ik ben op kladblok een verhaal aan het schrijven (doesn't matter welk) en nu vraag ik me een paar dingen af :X
    -Lezen jullie liever dialogen in het Engels, in het Nederlands of gemengd?
    -Hebben jullie liever dat het verhaal zich dichtbij situeert (dus in Vlaanderen of Nederland) of in Amerika, of ergens anders ver weg?
    Thanks <3

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 16:44 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Als het gesprekken zijn met buitenlandse mensen vind ik engels veel beter en realistischer overkomen dan: 'Hallo', zei ik in het engels..
    Dus ik zou dialogen in het Engels doen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik lees liefst in het Nederlands.
    Mij maakt het niet uit waar het zich afspeelt. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    1. Ik lees allebei, vind ik prima.
    2. Maakt niet uit, eigenlijk. Maar ik vind het toch wat interessanter als het bijvoorbeeld in Australië of Amerika afspeelt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mij lijkt dialogen in Engels wel leuk, maar niet te veel, want ook kleineren moeten het snappen.

    Verhaal in Amerika lijkt me leuk, maar als je een verhaal in NL of VL kiest, dan geen Engelse dialogen, natuurlijk

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 16:48 ]

    1. Mij maakt dat niet echt uit?
    2. Ik heb liever een ver land, Bijvoorbeeld ergens in Amerika, Australië of Afrika ofzo.:9~


    Smiling but close to tears.

    L0VEDRUNK schreef:
    1. Ik lees allebei, vind ik prima.
    2. Maakt niet uit, eigenlijk. Maar ik vind het toch wat interessanter als het bijvoorbeeld in Australië of Amerika afspeelt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stiekem lees ik het liefste een engels verhaal. En ik vind het leuker als ze leven in een ander land, Engeland of zow


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Sanlena schreef:
    Stiekem lees ik het liefste een engels verhaal. En ik vind het leuker als ze leven in een ander land, Engeland of zow

    Alles in het Engels, of alleen de dialogen? :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    1. only te dialogen
    2.Amerika!

    je kunt gesprekken beter in het nederlands doen, met engelse uitdrukkingen waar dat nodig is. zo kun je geen fouten maken en kan iedereen het volgen.
    verder maakt de locatie voor mij niet uit;)

    1. Nederlands.
    2. Maakt niet uit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.