• Met veel blijdschap kan ik al jullie lieve mensjes vertellen dat de 'ruzie' of in ieder geval, mindere periode tussen mij en mijn vriendje over is (:

    En ik er zo blij om!

    Ik heb heel veel gehad aan jullie raad (en heb 'm natuurlijk ook opgevolgd ;] )
    en het is allemaal weer goedgekomen!

    En het is zo'n leuk gevoel (:

    Wat vinden jullie een leuk gevoel?

    Ik heb nog niet zo een periode met mijn vriendje gehad & ik heb al 16 maanden :)


    Life is hard and then we die

    Als ik mijn vriendje eindelijk weer zie ;D
    Of als iemand iets liefs tegen me zegt.
    Of als mijn haar goed zit :'D


    -

    Tevreden zijn met alles vind ik een fijn gevoel.


    "Let them eat cake!"

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb nog niet zo een periode met mijn vriendje gehad & ik heb al 16 maanden :)


    Het was gewoon iets wat me steeds maar weer opnieuw dwarszat, en daardoor hadden we wat meer discussies, want normaal komen we erg goed overeen (:

    Diffuse schreef:
    (...)

    Het was gewoon iets wat me steeds maar weer opnieuw dwarszat, en daardoor hadden we wat meer discussies, want normaal komen we erg goed overeen (:
    Ja ik ken het. Die periodes hebben de meeste koppels. Het maakt je relatie of het breekt je relatie. En in jouw geval maakt het je relatie, omdat je iets hebt overleeft en daardoor wordt je relatie sterker. In mijn vorige relatie heeft het de relatie verbroken. Dat kan ook gebeuren.
    Maar ik vind het super voor je meid :D!


    Life is hard and then we die

    Yeaah :'D
    Hmm.. als ik over alles tevreden ben denk ik :]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja ik ken het. Die periodes hebben de meeste koppels. Het maakt je relatie of het breekt je relatie. En in jouw geval maakt het je relatie, omdat je iets hebt overleeft en daardoor wordt je relatie sterker. In mijn vorige relatie heeft het de relatie verbroken. Dat kan ook gebeuren.
    Maar ik vind het super voor je meid :D!

    Ja bij mij was het daardoor ook bijna verbroken, maar onze relatie heeft het doorstaan, en daar ben ik ontzettend blij mee, uiteraard. ;D


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.