• ik en mijn vriendin dania gingen woensdag naar de stad.Wij hadden een ijsje gehaald bij viavia(ijssalon in oosterhout)we hadden bijna onze ijsjes op en besloten om even te gaan zitten op een bankje tegen over de coolcat.Er kwam zo'n jongen naar me toen.'Mag ik jou msn?'vroeg hij.Ik zo:eeeh neej.Hij ging toen naar dania.'Mag ik dan jou msn?'vroeg hij aan haar.'Nee,'zei dania.Wij liep lachend weg.Maar we moesten de andere kant op.Dus we liepen weer langs die jongen kwam hij naast me lopen.'Hoi,'zei hij.'Hoi,'zei ik terug.Wij liepen weg en hij ging naasr zijn vrienden toe.Toen gingen we naar een boven verdiepeing.Wij die roltrappen op.HIj stond daar tegen het raam!dania zo:jij stalkt ons.Hij zo:nee jullie komen hier heen.

    Wij lopen het gebouw uit.Komt hij naar ons toe.'Mag ik dna jullie msn nu?'vroeg hij.Dus ik en dania heel snel onze msn gezegd.'Donder je dan nu op?'vroeg dania.'Nee,'zei hij wnat hij dacht dat onze msn nep was xD.

    We hadden nog 10 minuten voordat we naar de bus toe zouden lopen en besloten we buiten te gaan zitten.We dachten die jongen is weer wel weg.Niet dus.'Hoe heet je eigenlijk?'vroeg dania.'Jan,'zei hij.Ik en dania keken elkaar aan en schoten in de lag waarom weet ik ook niet xD.Ik was net een smsje aan het versturen.'Mag ik jou nummer?'vroeg jan.'Ja zoek maar in het telefoon boek onder de naam katrin duck!'zei ik.We liepen weg.OM onze bus te halen.

    Nu hebben ik en dania jan op hyves opgezocht maar we hebben hem niet gevonden :(.

    en nu steeds a;s we de naam jan horen lachen we ons dood.xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het wel een spontane actie eigenlijk, ik zou gewoon mijn msn en nummer gegeven hebben:Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    geniaal gewoon.

    Ook iemand bij ons op school heet Henk. En wij lachen ons dood als iemand Henk zegt xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Sanlena schreef:
    geniaal gewoon.

    Ook iemand bij ons op school heet Henk. En wij lachen ons dood als iemand Henk zegt xD


    ik moet ook om die naam lachen^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.