• Ik ga me nu niet boos maken, want ik heb goede ervaringen met de Spotlight. Maar normaal gezien staat een story toch 24u in de spotlight? Want ik heb die van mij vanmiddag nog maar geplaatst, en hij is er al niet meer.

    Het is een klacht/vraag, maar anyways. Ik vind het vreemd, want ik ga geen 2€ betalen als het maar een namiddag in de spotlight blijft staan.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Er zullen veel mensen na jou iets in de spotlight hebben gezet, waardoor die van jou er niet meer instaat. Maar als je bij Spotlight history kijkt, staat die van jou er nog wel tussen hoor. (:


    Only losers can act the way you do

    Renaissence schreef:
    Er zullen veel mensen na jou iets in de spotlight hebben gezet, waardoor die van jou er niet meer instaat. Maar als je bij Spotlight history kijkt, staat die van jou er nog wel tussen hoor. (:

    Ja, dat heb ik gezien ^^ . Maar ik ben er heus niet boos om; die twee euro is mooi voor Quizlet. Maar ik had hem gewoon graag nog wat langer in de spotlight zien staan.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Dat is rottig!
    Het enige wat je kan doen is de tijd in het oog houden en hoeveel leden er online zijn. Dan kun je minder drukke momenten bepalen en zorgen dat hij er langer instaan. ^^


    Let the Night embrace you

    is dat 24 uur? Ik dacht dat dat gewoon met het aantal te maken had. Dat er bv maar 5 dingen in de spotlights mochten..


    Some people make the world special just by being in it

    Ferb schreef:
    is dat 24 uur? Ik dacht dat dat gewoon met het aantal te maken had. Dat er bv maar 5 dingen in de spotlights mochten..


    ars moriendi

    Hij werkt niet eens meer bij mij (het betalen!)
    Ik bedoel...
    Ik sms, op gsm staat 'sms vertrokken' maar ik krijg niks O.o
    Same als bij bellen nu O.O!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ferb schreef:
    is dat 24 uur? Ik dacht dat dat gewoon met het aantal te maken had. Dat er bv maar 5 dingen in de spotlights mochten..


    Beeeeeeeesje :-)