• Ja, ik heb echt voor de eerste keer in heel mijn leven medelijden met mijn broer! o.O
    -Ja volgens mij ben ik ziek-
    Nee maar mij broer heeft het syndroom van asperger. maar heel veel mensen vinden hem darom een debiel.

    Gister was ik uit en meestal gaat mijn broer ook naar dezelfde bar als ik.
    gisterafond dus niet. -Gelukkig-
    Maar de vriend waarmee ik was ken daar zoon gozer, maar dat ik ook een vriend van me broer.
    tenminsten dat dacht ik, en me broer ook.
    nu zij die gozer; 'Beter dat hij der niet is, die gozer spoort echt niet'
    en toen werd ik eignelijk best kwaad. Ja ik vind ook dat hij niet spoort, maar als ik het zeg boeit het me niet, maar waneer anderen het zeggen doet het eignelijk best pijn.
    Hij kan er ook niks aan doen, dat hij nu eenmaal anders dnekt dan andere.
    helaas zeggen steeds meer mensen het, zelfs van zijn eigen vriendengroep.

    en ik voel me enorm schuldig, want zijn vrienden in die bar, worden nu steeds meer mijn vrienden.
    maar ik kan er ook niks aan doen, dat die mensen mij wel normaal vinden. en ik probeer er voor me broer zo veel mogelijk bij uit de beurt te blijfen aangezien het tog zijn vrienden zijn.
    maar dat gaat lastig, als mijn vroenden bevriend zijn met zijn vrienden, en zodra hij er niet is, zijn vrienden bij mij gaan hangen.
    die gozer die dat zij over mijn broer gister, loopt me al de helle dag te smsen, en me broer zat naast me en las het dus. en nu is hij kwaad op me.

    OKe, sorry dit moest er even uit, want ik voel me best hopeloos! en weet eignelijk niet zo goed wat ik er mee aanmoet.,

    XX.,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rooftops schreef:
    Ik vind wel dat jij nou ook niet bepaald aardig over hem spreekt hoor.
    Nou ja, probeer hem zoveel mogelijk bij die zegezegde vrienden weg te houden.
    heb je het hem überhaupt wel gezegd wat ze over hem zeiden?

    Tuurlijk niet! Iets wat ook niet mag van mij moeder, aangezien het beter voor hem is hem in de waan te laten dat die vrienden heeft dan dat er word dat ik zeg dat mensne hem maar een debiel vinden.
    en ik spreek helemaal niet gemeen over hem, ik vind het tog juist zielig. je en tuurlijk vind ik hem een rambo ik ben immers zijn zusje waar die altijd gemeen tegen doet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kom voor je broer op als die 'vrienden' van hem opmerkingen over hem maken. Als zij zichzelf 'vrienden' noemen van je broer weet ik niet of het wel betrouwbare vrienden zijn voor je broer, maar ook van jou.


    it's so empty living behind these castle walls

    Rugzak schreef:
    (...)
    Tuurlijk niet! Iets wat ook niet mag van mij moeder, aangezien het beter voor hem is hem in de waan te laten dat die vrienden heeft dan dat er word dat ik zeg dat mensne hem maar een debiel vinden.
    en ik spreek helemaal niet gemeen over hem, ik vind het tog juist zielig. je en tuurlijk vind ik hem een rambo ik ben immers zijn zusje waar die altijd gemeen tegen doet.


    Sorry hoor.
    Nou ja, misschien kan je hem op de één of andere manier wat minder met die personen om laten gaan?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Washington schreef:
    Kom voor je broer op als die 'vrienden' van hem opmerkingen over hem maken. Als zij zichzelf 'vrienden' noemen van je broer weet ik niet of het wel betrouwbare vrienden zijn voor je broer, maar ook van jou.

    nouwja, ik weet nou niet of hun zichzelf vrienden van hem noemen. maar mijn broer denkt wel dat het vrienden zijn.

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 20:55 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rooftops schreef:
    (...)

    Sorry hoor.
    Nou ja, misschien kan je hem op de één of andere manier wat minder met die personen om laten gaan?

    oke nu ik het teruglees wat i kzij klinkt het best bot. Dat was iniedergeval niet zo bedoelt. sorry, ik vind het alleenmaar fijn dat jullie proberen te helpen ;]

    en dat heb ik geprobeert, maar mijn broer vat het aleen maar op van; ja je wil mijn vrienden afpakken. ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Steun hem in al die moeilijke tijden voor hem, zou ik ook doen =D

    x


    I'm just beautiful me.

    Mijn broertje is daar wat te jong voor maar hij heeft PDD-NOS en dat is ook een vorm van autisme. Hij is 11 maar gaat gewoon om met andere kinderen hoewel hij ze soms natuurlijk niet zo goed begrijpt maar hij gaat ook om met andere kinderen die dat hebben en dat gaat heel goed dus. Misschien moet je je broer laten zien dat het zijn vrienden niet zijn en misschien voorstellen om naar een soort meting te gaan van mensen met asperger. Voor zover ik weet kunnen de mensen met hetzelfde probleem heel goed met elkaar omgaat en krijgt hij echte vrienden.

    Good luck:Y)


    Queen of Hell is my name

    Als ik jou was zou ik voor mijn broer kiezen.
    Je mag hem misschien niet, maar hij is en blijft je familie. En daar moet je waarschijnlijk nog veel langer mee leven dan met die vrienden in de discotheek.
    Ik vind die 'vriend' van je broer helemaal niet aardig, zo iets zeg je zelfs niet over iemand die niet je vriend is.
    Zeker omdat hij er niks aan kan doen.

    Rugzak schreef:
    (...)
    Tuurlijk niet! Iets wat ook niet mag van mij moeder, aangezien het beter voor hem is hem in de waan te laten dat die vrienden heeft dan dat er word dat ik zeg dat mensne hem maar een debiel vinden.
    en ik spreek helemaal niet gemeen over hem, ik vind het tog juist zielig. je en tuurlijk vind ik hem een rambo ik ben immers zijn zusje waar die altijd gemeen tegen doet.

    Mijn broer is juist altijd heel ehm... ik weet niet. Niet agressief ofzo. Hij loopt juist altijd weg voor een ruzie. Behalve 1 keer, toen heeft hij me bewusteloos geslagen. Maar toen wist ik nog niet dat hij het had.
    Weten die gasten eigenlijk dat hij asperger heeft?


    Alis volat propriis

    2Krull4U schreef:
    Als ik jou was zou ik voor mijn broer kiezen.
    Je mag hem misschien niet, maar hij is en blijft je familie. En daar moet je waarschijnlijk nog veel langer mee leven dan met die vrienden in de discotheek.
    Ik vind die 'vriend' van je broer helemaal niet aardig, zo iets zeg je zelfs niet over iemand die niet je vriend is.
    Zeker omdat hij er niks aan kan doen.
    En daar ben ik het helemaal mee eens!


    it's so empty living behind these castle walls

    Mijn broertje heeft ook asperger & is soms ook nogal raar enzo.
    Maar weetje, ik denk dat je het voor je broer moet opnemen iplv hem te ontwijken, vrienden of niet, familie gaat voor..toch?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.