• Heey,
    Ik kan zingen dat hoor ik zo vaak maar wat moet ik doen om verder te komen. Ik zing bij een schoolkoor. ik zit op musical omdat ik later een musical ster wil worden. Maar ik weet niet hoe ik verder moet. Ik zing ook nog 1x in de week 45min. bij muziek maar verder niet. Hoe kom ik verder?


    When words fail music speaks

    Ik kan ook zingen maar ben te verlegen. Als je er je beroep van wilt maken kun je beter nog wat jaren wachten


    Queen of Hell is my name

    Mijn zusje heeft dat 'probleem' ook. Ik denk dat je veel moet oefenen, zet eventueel liedjes van jezelf op internet, en ga meedoen met Popstars of gelijke programma's. Dat zou ik zeggen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Zanglessen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je er NU mee verder wilt, zou ik een liedje schrijven en die naar een platenmaadschappij opsturen.


    I'm not your princess

    Gewoon middelbare school af maken en zorgen dat je toegelaten word op een toneel school of het conservatorium. En als je dan zeg maar beroemd wilt worden ofzo moet je maar mee gaan doen aan x-factor ofzo of van die andere programma's er zijn er genoeg (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Gewoon middelbare school af maken en zorgen dat je toegelaten word op een toneel school of het conservatorium. En als je dan zeg maar beroemd wilt worden ofzo moet je maar mee gaan doen aan x-factor ofzo of van die andere programma's er zijn er genoeg (krul).

    En je kan altijd youtube filmpjes uploaden en hopen dat je word ontdekt net als Justin Bieber of Esmée Denters.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik schrijf zelf wat liedjes, die ik later op youtube ga zetten. gewoon om te kijken wat mensen ervan vinden


    Who needs love when there is chocolate

    Maak je middelbare school af, en neem ondertussen zangles. Schrijf liedjes (of zing liedjes van andere artiesten) en zet die op internet. En als je echt van zingen je beroep wil maken, geef dan vooral niet op ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    -Schrijf jezelf in bij een castingbureau,
    -Doe bv. een vooropleiding muziektheater,
    -Doe mee aan zoveel musicals(van bv school),
    -Plaats filmpjes op youtube,
    -Meedoen aan; de x-factor, popstars, idols, Hollands got Talent.
    -ga op zangles, theaterles, musicaldans.
    Zorg dat je zoveel mogelijk ervaring hebt, als je dan ooit auditie doet voor een grote musical dan kan je dit allemaal opschrijven!

    vergroot je kunnen; leer gitaar of piano spelen!


    BAM!

    Lagoon schreef:
    Zanglessen?


    we are radio hysteria

    Als je kans wilt maken. -dat doen ik en me band ook.

    Kan je beter flyers ophangen enzo, en dan eerst mini concert ergens geven, En dan keer tijdens schoolfeest En als er ergens in je buurt een keer een festival word georgeniseerd moet je proberen te regelen of je misschien een stukje kan zingen ofzo. :]

    Zo mag mijn band misschien deze zomerfeesten optreden. :]


    I hope you die :3

    fail.:X

    vaak zeggen mensen dat je goed kunt zeggen, maar zeggen dat omdat ze je niet willen kwetsen. natuurlijk is dit niet aanvallend bedoelt!

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 20:41 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik mag niet op zanglessen omdat ik al te veel aan sport en andere dingen doe.


    When words fail music speaks

    inmyveins schreef:
    -Schrijf jezelf in bij een castingbureau,
    -Doe bv. een vooropleiding muziektheater,
    -Doe mee aan zoveel musicals(van bv school),
    -Plaats filmpjes op youtube,
    -Meedoen aan; de x-factor, popstars, idols, Hollands got Talent.
    -ga op zangles, theaterles, musicaldans.
    Zorg dat je zoveel mogelijk ervaring hebt, als je dan ooit auditie doet voor een grote musical dan kan je dit allemaal opschrijven!


    Just got to make sweet love `till the break of dawn