• maar in plaats van dat zijn mijn hele wangen rood. Misschien moet ik in vervolg toch wat meer zonnebrand gebruiken.
    Jullie ook last van rode tomaten gezichten

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 16:08 ]


    EGYPTIAN GOD

    Ja, helaas wel. En daardoor ga ik nooit écht de zon in. (cat)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Nee.. Ik ben nog niet zolang buiten geweest en ik verbrand ook niet zo snel, maar ik wordt ook niet snel bruin..


    Je moet worden wie je bent.

    Nee :Y)


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Haha, heb ik nu dus ook x) gisteren heel de dag bij 27 ° in de zon gezeten.. Had ik natuurlijk beter niet gedaan ><


    Beeeeeeeesje :-)

    Nee =D Op mijn armen kan je al echt kleurverschil zien :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sprinkles schreef:
    Nee.. Ik ben nog niet zolang buiten geweest en ik verbrand ook niet zo snel, maar ik wordt ook niet snel bruin..
    neee? Ik was vanaf 12 uur in de tuin. Heb me wel 5 keer in gesmeerd, niks geholpen denk ik..


    EGYPTIAN GOD

    Ik vind het buiten te koud om er te blijven zitten :')


    -

    Elphaba schreef:
    Nee =D Op mijn armen kan je al echt kleurverschil zien :3
    Hihi, ik denk dat het bij mij wel mee valt. Je kan het maar een klein beetje zien. Hoewel, in mijn gezicht is het ook niet heel rood of zo, alleen het voelt zo branderig aan! Misschien overdrijf ik een beetje (krul)


    EGYPTIAN GOD

    @ Genius: KOUD?! het is hier wel 22 graden!


    EGYPTIAN GOD

    Altijd, zo vervelend ><

    Harley schreef:
    Nee :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee, maar mijn gezicht is wel rood. For some reason lijken m'n wallen ontstoken te zijn XD


    Life is hard and then we die

    ow yeah, mijn schouders en nek zijn echt knalrood, maar mijn gezicht is gewoon bruin. -.-'


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Nee, wel een heel klein beetje bruin op mijn gezicht (:


    Happiness hit her like a train on a track

    ik ben zo warmbloedig als ik weet niet wat, dus zelfs in de winter heb ik een knalrood gezicht van de warmte, ook al is het -20. xd
    maar ik verkleur nooit zo snel, je zou zowat denken dat ik een vampier ben. (lol)