• Vroeger, toen we klein waren werden we doodgegooit met disneyfilm. (Nu nog steeds hou ik ervan ^^)

    Welke Disneyfilm vind of vond jij nou het leukst? Heb je erbij gehuild? Was je eraan verslaafd? Of vond je gewoon heel erg leuk, en ken je alle tekst bijna uit je hoofd, en alle liedjes? Post it:D


    The grass is not always greener on the other side

    Ik had 3 disneyfilms die ik zo graag zag, maar een paar keer heb gezien, en nooit had ik de film.

    - The Aristocats.
    - Peter Pan.
    - En iets moois met een elfje bij kikkers denk ik. (als iemand dit kent, tell me please.) ^^

    de Aristokatten die vond ik zo vet en ja kleine zeemeermin alladin alles vond ik wel vet


    Het komt wel goed schatje <3

    Bambi, daar heb ik een hoop van geleerd. xD Hoop tijd en gejank bij mij thuis bespaard. I(H) bambi!
    Oh ja, en de aristo katten, want die waren gewoon awesome, en Robin Hood btw ook. En die ene met die hond en die vos Frank een Freek of Frank en Frey, zoiets.
    Enuuh peter pan.
    De lion king had ik ook wel vet gevonden, maar die heb ik vorige maand voor het eerst gezien :'D

    [ bericht aangepast op 26 april 2010 - 7:54 ]


    Alis volat propriis

    Allemaal wel!

    Maar mijn top 3 is:

    1. Lady and the trump
    2. Robin Hood
    2. 101 dalmatiërs


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mulan,Lion king, Aristocatten, Pocahontas.


    behind very angel is a demon

    The Lion king 3. En ehm. telt de disney versie van de drie musketiers ook?


    SLOAN.

    Belle en het Beest en de kleine Zeemeermin. Ik ben van plan om ze binnenkort allemaal weer eens te gaan kijken xD
    Ook the princess and the frog, die lijkt me heel leuk


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    O, en Peter Pan en Alladin


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Bambi was vroeger mijn favoriet, maar weet niet of het van Disney was :'''D

    Allemaal!:9~
    En ik had een oogje op Peter Pan, serieus, mama moest altijd het raam openlaten van mij.x)
    -Tot ik er vandaag achter kwam, dat mijn rolluik al die tijd dicht was!><'-


    everything, in time

    Ik vond tarzan echt een held XD

    Is het erg als je the lion king nog nooit hebt gezien?:$

    Ik hou ook echt van disney films!

    Vroeger was mijn favoriet The lion king, ik moest daarbij huilen, en die teks kan ik inderdaad hélemaal meepraten en zingen..:)
    Nu vind ik eigenlijk de meeste disney films leuk


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Brother Bear en De Reddertjes (cat)


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Bambi
    Mulan
    Anastacia
    Peter Pan


    If we had not a soul, music would have created it.

    xBadxBitchx schreef:
    Belle en het Beest en de kleine Zeemeermin. Ik ben van plan om ze binnenkort allemaal weer eens te gaan kijken xD
    Ook the princess and the frog, die lijkt me heel leuk

    Jaa!! Die is echt super leuk!! Echt ik heb gewoon gejankt bij die film. Als je hem ziet weet je wel waarom;)


    The grass is not always greener on the other side