• Ik vind dit dus echt niet leuk:
    Het is sinds kort uit met men vriendje, ik kan hem echt niet vergeten. Echt niet. Ik mis hem zo erg he. Mijn vriendinnen zeggen wel dat ik hem moet vergeten, omdat hij mij gedumpt geeft, en twee dagen later met een ander had. Ik kan ham niet vergeten somehow.
    En ten tweede:
    nu zegt men allerbeste vriendin, dat we miss uit elkaar groeien. Dat is nog wel het ergste.
    Ze was er altijd voor me enzo. En nu dit.
    Gott.
    Ik weet het niet meer hoor.


    Beautiful people, are people who smile.

    Sterkte x.

    I feel sorry for you :C


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik weet hoe je je voelt over dat eerste. Ik had net hetzelfde. Je zal tijd nodig hebben.
    En praat met je vriendin.

    Ik weet hoe het voelt :(
    Hoe dan ook, veel sterkte (flower)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Je moet het uitpraten met je vriendin, misschien wat meer dingen samen doen. Ik weet zeker dat dat gaat helpen.


    Ga wat meer met die vriendin dingen doen, zo voorkom je dat je inderdaad uit mekaar zou groeien, en misschien kan zij je tenminste op sommige momenten niet aan hem doen denken, mijn ex-vriendje heeft zoiets ook gedaan, en toen ben ik me enorm gaan bezighouden met sporten en vriendinnen, en na een tijdje ben je er zo over. Bedenk je maar eens, iemand die je laat staan voor een ander, wil je die missen? Die is je niet waard. Nu denk je misschien dat dat niet waar is, maar binnenkort zul je het zelf ook beseffen.

    Probeer die jongen te negeren, hij is het je niet waard om over na te denken. Zo moet je gewoon blijven denken. Altijd positief proberen te blijven. Er zijn veeeel leukere jongens op deze wereld :'D En dat van je vriendin, als jullie beiden doorhebben dat jullie misschien uit elkaar gaan groeien, praat er met haar over. Ga leuke dingen met haar doen enz. Het komt allemaal wel goed (: En mag ik trouwens ook even zeggen dat ik je username geniaal vind :'D

    [ bericht aangepast op 26 april 2010 - 21:56 ]

    Ik weet hoe je, je voelt, en iemand vergeten kan nou eenmaal niet op één, twee, drie, misschien moet je dat die vriendin van jou eens duidelijk maken?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sterkte ;o.
    & vraag mss aandie vriendin warm ze dat zegt?;

    Ik deel je gevoelens niet maar leef met je mee. En het lijkt me super erg, dus veel sterkte!


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    versterk je vriendschap met je bff weer
    heb je afleiding van je ex en je bouwt iets moois weer op
    sterkte
    xoxo


    Why don't you break my heart

    AdamAddicted schreef:
    Sterkte ;o.
    & vraag mss aandie vriendin warm ze dat zegt?;


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    Heel veel sterkte <3
    Misschien een tip om er een beetje overheen te komen.
    Het blijkt te helpen als je minpunten van die persoon opnoemt voor jezelf. En er is vast wel 1 minpunt die je op kan noemen [:

    En kwa die vriendin van je, ik heb ook zoiets bijna gehad zegmaar. En nu is alles weer goed. We spreken weer meer met elkaar en doen nu meer leuke dingen [:
    Zoals de personen hierboven ook zeggen, gewoon praten met haar erover en ga leuke dingen doen n_n


    And he's the only person who ever left me breathless.