• oke ik was bij een vriendin logeren en een andere vriendin bleef ook slapen en ik schijn te praten in me slaap. ik ging heel snel recht opzitten en dan te zeggen: schit jenneke.
    en lisanne schrok zich kapot.

    ps: tegen redenen is namen verandert.

    wat doen julie in je slapa?


    Some angels have no wings.

    Ik schreeuwde en piepte in mijn nachtmerries. Doe ik soms nog steeds, volgens mijn moeder. -trauma's-


    Your make-up is terrible

    Join tha club. Ik doe dat ook. Ik kan in mijn slaap nederlands en engels praten en ook heel raar wat ik dus niet kan is duits praten en toch doe ik dat in me slaap. O,o

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 12:06 ]

    ehm,, nee nu zo ver ik weet lig ik alleen stil. ik word wakker zoals ik in slaap val.
    maar me ma zei vroeger wel dat ik iets zei maar ze verstond het nooit. maar dat was alleen als ik een drukke dag had gehad.
    & ik weet niet of dit waar is, maar vroeger ging ik voor het eerst uit slapen bij een klasgenoot met de halve klas, lagen we allemaal op zolder op matrassen, en iedereen sliep en ik later pas, maar 1 is er de hele nacht op gebleven en die zei dat ik zo zijwaards me uitrekte en geeuwde ofz??


    Nvt

    Mezelf knijpen, schoppen, draaien, praten, huilen en ga zo maar door. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik praat ook in mijn slaap, en ik schop en sla. En de laatste tijd schreeuw ik en huil ik.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn zus praat ook in haar slaap xD
    Dan lig ik zo in mijn bed en hoor ik zo iemand prate in haar kamer ^^ zo droog :p


    Stop wishing, Start doing..

    Een keer sliep ik zo bij mijn moeder. En de volgende dag vertelde ze me dat ik rechtop ging zitten en opeens begon te praten :']

    mijn vriend praat ook in zijn slaapt=]
    dan is hij opeens 5 jaar oude=] en als ik zeg ga maar weer slapen, nee mama ik wil niet nu nog niet aah =]


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    whahhaha, ik ging een keer bij me bestie slapen op haar verjaardag. Beide praten we, slaan we, en schoppen we in onze slaap. Dus werden we wakker helemaal onder de blauwe plekken en overal pijn. Kennelijk hadden we in onze slaap een heel gevecht met elkaar gehad.. We hebben nog nooit zo hard gelachen!!!

    Edit: ik doe echt alles in mijn slaap. Slaan, schoppen, praten, huilen, schreeuwen, slaapwandelen, ik zing zelfs in mijn slaap. Oww ja.. en ik kan ook mijn tong helemaal kapot bijten in mijn slaap. das minder fijn :'|

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 22:05 ]


    The grass is not always greener on the other side

    Troost je, als ik verkouden ben snurk ik. Als ik niet verkouden ben roep ik in mijn slaap. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    Lagoon schreef:
    Volgens mij doe ik dat niet. Ik heb wel één keer in mijn slaap gehuild :'D

    Hetzelfde alleen het huilen is wel veel vaker geweest.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik beweeg heel veel en pak dingen vast. Een keer werd ik wakker met een deken op mijn hoofd, stikte bijna xD een keer logeren bij een vriendin en ik lag op de grond en rolde onder haar bed. Toen ik opstond botste ik mijn hoofd xD

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 22:36 ]


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Slapen :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik praat echt ontzettend veel in mn slaap..