• ..armhaar? (cat)
    Sommige mensen doen dat, en ik ben benieuwd wie. (':

    (Gaat mij dat wat aan?
    JA, ik vind van wel!x'])

    [ bericht aangepast op 29 april 2010 - 15:31 ]


    Scream for mercy!

    RESCUExME schreef:
    Haha, nee. Ik heb licht haar, dus het valt helemaal niet hard op ofzo.


    hoi, jij bent leuk.

    Thingies schreef:
    Nee, ook helemaal niet van plan om dat ooit te gaan doen (cat)


    cakes taking over the world

    Ik heb korte extreem blonde armharen, je kunt niet eens zien dat ik armhaar heb (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Genius schreef:
    Nee dat doe ik niet ;D


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    mijn armen zijn egt heeel erg licht blond en die zie je niet goed. behalve in het licht. maar dan glanzen ze allen. :Y)
    dus nee ik scheer mijn armen niet. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Predictable schreef:
    Haha, nee ik niet (:

    ik heb daar geen haartje opstaan bijna :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dikke bullshit dat bijna iedereen hier zegt dat het tien x zo hard terug komt. Want zoals ik al zei, ik scheer me armen ook, en ik krijg het niet veel harder terug ;')
    Mijn armen zijn juist lekker zacht, zonder haren erop. Ik vind haar op lichaam vies, behalve op hoofd natuurlijk, en wenkbrauwen. Dat vind ik normaal, maar armhaar/beenhaar/schaamhaar/okselhaar, en dat soort shit, gatverdamme. ;')


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    Dikke bullshit dat bijna iedereen hier zegt dat het tien x zo hard terug komt. Want zoals ik al zei, ik scheer me armen ook, en ik krijg het niet veel harder terug ;')
    Mijn armen zijn juist lekker zacht, zonder haren erop. Ik vind haar op lichaam vies, behalve op hoofd natuurlijk, en wenkbrauwen. Dat vind ik normaal, maar armhaar/beenhaar/schaamhaar/okselhaar, en dat soort shit, gatverdamme. ;')


    AMEN xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    ieuw nee!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Embrace schreef:
    Dikke bullshit dat bijna iedereen hier zegt dat het tien x zo hard terug komt. Want zoals ik al zei, ik scheer me armen ook, en ik krijg het niet veel harder terug ;')
    Mijn armen zijn juist lekker zacht, zonder haren erop. Ik vind haar op lichaam vies, behalve op hoofd natuurlijk, en wenkbrauwen. Dat vind ik normaal, maar armhaar/beenhaar/schaamhaar/okselhaar, en dat soort shit, gatverdamme. ;')


    Splie! _O_


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    vampirisch schreef:
    Tja. Als ze er donkere haren voor terug wilt hebben moet ze dat vooral doen. & Nee, ik scheer mijn armen niet, zo gestoord ben ik niet. (:

    Ik ben 't wel van plan…


    When you can live forever, what do you live for?

    Ik wil het wel,want ik heb écht veel haar op mijn armen.Zelfs op mijn handen heb ik haar.Maar als ik scheer ben ik bang dat ik stoppeltjes krijg en dat ik elke dag moet scheren ofzo..

    maar goed ik doe het nu dus niet


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Nop, ik zou het alleen doen als ik op een aap leek. xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.