• Ja, dat is het zeker..
    Ik zal het eventjes uitleggen;
    Gisteravond was er bij ons een koninginnedag straatfeest. Ik was daar met vriendinnen en mijn beste vriend. Toen kwam ik nog een vriend van me tegen, en via hem had ik een jongen ontmoet. Helemaal gezellig, helemaal leuk. We gingen dansen, hij was echt heel erg grappig en super lief. En toen begonnen we te zoenen. Normaal zou ik dat dus echt nooit doen aangezien ik hem net pas kende, en ik was ook niet dronken ofzo, maar het voelde gewoon goed. Om 12 uur ging de muziek uit in de straat, dus wij besloten om met zijn alle naar een kroegje te gaan. Onderweg naar het kroegje pakten mijn aller beste vriend de hele tijd mijn hand, en begon hij met zijn vinger over de rug van mijn hand te strelen. Het is normaal.. zo doen we al 2 jaar tegen elkaar. We knuffelen een end af, maar zo zijn wij gewoon. Dat is heel normaal in onze vriendengroep als je elkaar een knuffel geeft of een kus. MAar omdat die leuke jongen ernaast liep vond ik dat een beetje irritant worden. We kwamen aan in dat cafétje, en leuke jongen en ik begonnen weer te dansen, en te zoenen. (it just happend) Ik besefde ineens dat mijn beste vriend niet meer naast me stond, en ik zag hem naar buiten rennen. Meteen wist ik dat hij van streek was, maar ik wist niet waarom. uiteindelijk liep ik er achter aan, en zag ik hem buiten in een hoekje gedoken, worden getroost door 2 van onze vriendinnen. Ik schaamde me. ik schaamde me zo kapot dat ik gelijk naar binnen was gerent. Daarna had ik hem niet meer gezien, en toen we met zijn alle buiten stonden, stond hij opeens achter me. Hij nam me mee, eventjes weg en ik vragen wat er nou aan de hand was. Hij zegt zo: "Weet je het zeker?" ik vond het zo raar dat hij dat zei, dus ik meteen zeggen dat ik het echt wilde weten. Toen zei hij in het engels (thuis spreken ze bij hem engels vandaar): " I'm in love with you "
    Hij had al 2 jaar een crush op mij op de 4 jaar dat ik hem ken! Een crush, verliefd.. ik wist het echt niet! Hij durfde het me niet te vertellen omdat hij bang was. Ik stond helemaal versteld, in mijn achterhoofd natuurlijk die leuke jongen. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Mijn beste vriend heeft zo ontzettend veel meegemaakt dat kan niemand zich voorstellen. Daarom wil ik hem echt niet kwetsen, of hem pijn doen. Hij betekent gewoon teveel voor mij! Die jongen waarmee ik had gezoend die had het echt heel erg lief opgenomen. Hij begreep meteen hoe de relatie tussen mij en mijn beste vriend zo ongeveer in elkaar steekt, zonder dat hij precies weet wat er allemaal is gebeurt..

    Ik weet het echt niet meer...

    Super bedankt dat je dit allemaal hebt gelezen, echt respect!


    The grass is not always greener on the other side

    Vertel gewoon aan je beste vriend dat je hem niet als meer ziet dan vrienden. Je zou hem nog meer kwetsen als je iets met hem zou beginnen terwijl je niet echt van hem houdt.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2010 - 20:02 ]

    Predictable schreef:
    Vertel gewoon aan je beste vriend dat je hem niet als meer ziet dan vrienden. Je zou hem nog meer kwetsen als je iets met hem zou beginnen terwijl je niet echt van hem houdt.

    We hebben gisteravond zo lang gepraat, en ik heb het hem al geprobeert duidelijk te maken. Hij zegt dat hij het snapt... Maar hij is niet echt een prater. ik hou wel van hem en dat weet 'ie ook. En hij weet ook dat het niet op de manier is als een vriendje.. maar mijn beste vriend

    *zucht*


    The grass is not always greener on the other side

    Hoe zie je je beste vriend? Vind je hem ook op die manier leuk dan kun je het een kans geven. En anders dan moet je eerlijk zijn tegen. Is misschien hard, maar beter dan liegen
    xoxo


    Why don't you break my heart

    De vriendschap aan houden hoe moeilijk he ook is, zoo kijk ik dan en als je denkt van jah we kunnen en relatie aan oke, houdt er wel rekening mee je zet dan wel een hele goede vriendschap op het spel.


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    De vriendschap aan houden hoe moeilijk he ook is, zoo kijk ik dan en als je denkt van jah we kunnen en relatie aan oke, houdt er wel rekening mee je zet dan wel een hele goede vriendschap op het spel.
    Ja, en daarom wil ik het niet! Ik zie hem totaal niet als mijn vriendje. Hij weet zowat alles over me, en andersom. Het is een lastig pakket


    The grass is not always greener on the other side