• Oh my god ik ben vandaag in zo'n winkel geweest,hij heet styletto.En och god ik heb een geblokt zweet bandje(zwart/blauw) en en en super fucking hippe speldjes met felroze strikjes en een doodskopje en ik heb een shirt met diamantjes die getekend zijn en dat past goed bij het bandlogo van Nicol, Julia&mij(A)en volgende keer krijg ik witte pumps met zwarte doodskopjes en een grote zwarte strik and I like it.That's hot!

    Kennen jullie die winkel ook?(A) zo niet ga er heen want that's hot<3


    Lalalalalalalala.

    Waah.
    in welke stad was je?? :O:O


    AAP

    Ik ken dat niet =0
    Ik heb wel een andere winkel die is ook een beetje zo ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    In Uden x'D


    Lalalalalalalala.

    nooit van gehoord 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Uden?
    Waar licht dat?


    AAP

    uuhm weet ik niet x'D


    Lalalalalalalala.

    is Uden groot??


    AAP

    het centrum wel x'D


    Lalalalalalalala.

    Ja??
    want ik ga nog shoppen met mn ma en als het nou groot is en ik moet even naar die winkel want die lijkt me zooo koel maar is het groot genoeg?


    AAP

    ja hij is groot genoeg x'D ze hebben er van alles,ze hebben logo's van bands ze laten tatoages en piercings zetten,ze hebben sieraden rokjes broeken riemen en TH stuf(A)


    Lalalalalalalala.

    in amsterdam zit ook zo'n kei leuk winkeltje met kei veel rock kleertjees. enzo daar haden ze een broek van tokio hotel voor de fans de winkel zit niet in de klavertstraat maar in de straat die daar over in loopt maar ben vergeten hoe ie heet
    srry


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    oooooooooh yay ik ga over een week naar amsterdam(A)


    Lalalalalalalala.

    o god ik ga naar eindhoven!!
    dat is beter.


    AAP

    denkikofzo.. x'D


    AAP

    maar ik heb een shirtje met: 'good girls go to heaven and bad girls go to amsterdam' x'D dus past er wel bij(A)


    Lalalalalalalala.