• Mijn vader en moeder hebben hun slaapkamer een make - over gegeven. Nieuwe kleur muren, nieuwe gordijnen etc.
    Mijn moeder wilde ook nieuwe plankjes boven haar bed, maar die kan zelf niet boren. Papa dacht; 'Ik ben zo geweldig, ik doe het wel.'
    Dus papa gaat boren.

    Een paar dagen later zag ik ineens dat er een poster is gescheurd. -Help!- Dus ik haal die poster eraf, zit daar een gat van anderhalve tennisbal groot! Heeft papa dus door de muur heen geboord. Papa weer hoor.¬¬'

    Stiekem, vind ik het niet eens heel erg. Want ik wilde zelf ook mijn muren verven, maar dat mocht (nog) niet. En nu moeten we toch opnieuw stukken en mag dat wel. Vorige Volgende week begin ik met opruimen. _O_

    Wie heeft er ook ooit zoiets meegemaakt? Of ook geluk bij een ongeluk?

    [ bericht aangepast op 5 mei 2010 - 20:10 ]


    everything, in time

    Ik niet.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik niet :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Ik niet :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Haha, lucky you!

    Zo iets heb ik nog nooit meegemaakt, maar wij hebben wel een gat in de deur van de kelder. Mijn broer was boos en schopte er een gat in. En het mooie is, nu is hij uit huis, en toen werd hij in zijn eigen huis boos, en toen sloeg hij een gat in zijn eigen kelderdeur. Hij is dus anti-kelder deuren xD

    Oh en trouwens, wat voor kleuren ga je je kamer doen dan? Of weet je dat nog niet?

    [ bericht aangepast op 5 mei 2010 - 19:30 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Vorige week begin ik met opruimen.
    Lieve schat, die zin klopt niet, haha ;D Maar leuk!

    Haha, wat leuk! :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Sid schreef:
    Ik niet :Y)

    Beter zo als andersom.


    *~* Proud Luxury *~*

    CACHAREL schreef:
    Vorige week begin ik met opruimen.
    Lieve schat, die zin klopt niet, haha ;D Maar leuk!

    Je hebt gelijk.

    CACHAREL schreef:
    Vorige week begin ik met opruimen.
    Lieve schat, die zin klopt niet, haha ;D Maar leuk!

    Hahaha, dat is dom?x) Maar bedankt!
    Ik bedoel natuurlijk VOLGENDE week. -gayhand-

    @RescueMe
    Nee, dat weet ik nog niet. Ik wil gewoon drie muren wit, en dan één licht/zachtpaars ofzo.


    everything, in time

    Mijn ouders klussen ook al haha, er zit een gat in de deur en nu is het vet koud . ;p


    i love you. x ambiee