• Vandaag ben ik kei ghard tijdens turnen tegen de grond gesmakt,nu doet het nog steeds kei veel pijn mijn moeder is nu kei boos op mij omdat en zeg dat ik klein zerig ben,ik heb een blauwe plek en ze weiged te kijken.Er zijn nog zo veel duizende dingen waarom ik van huis weg wil:als ik een 7 op 10 heb zijn mijn ouders al niet te vreden en ze vinden me ook te jong nohg om met de fiets naar schoolo te gaan terwijl kinderen van een klas lager al met de fiets mogen (volgende maand wordt ik 14),als ik eens goede punten heb kijken ze niet eens naar me om gisteren kreeg ik pas eten als mijn kamer was opgeruimd en het geinspecteerd was door mijn vader ik heb dus 1 uur later mogen eten.
    Ik wil in een ander gezin gaan wonen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ik ben het eens met wat Washington zegt. ^^

    Maar om te zeggen dat jij veel meer hebt meegemaakt, vind ik een beetje cru. Sorry, maar jij (en ik) weet totaal niet wat zij misschien ooit heeft meegemaakt. En dan nog, het is gemakkelijk om te zeggen dat jouw leven veel harder is als dat van haar, terwijl je niets van haar af weet.

    En hiermee bedoel ik niet dat de dingen die jij hebt meegemaakt of nog steeds meemaakt niet erg zijn, dat helemaal niet. Maar dat oordelen vind ik een beetje stom. (:

    Ik besloot maar te wachten tot iemand anders het zei, thank you. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Poseidon schreef:
    Deze bui van je gaat nog wel over (;

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ik ben het eens met wat Washington zegt. ^^

    Maar om te zeggen dat jij veel meer hebt meegemaakt, vind ik een beetje cru. Sorry, maar jij (en ik) weet totaal niet wat zij misschien ooit heeft meegemaakt. En dan nog, het is gemakkelijk om te zeggen dat jouw leven veel harder is als dat van haar, terwijl je niets van haar af weet.

    En hiermee bedoel ik niet dat de dingen die jij hebt meegemaakt of nog steeds meemaakt niet erg zijn, dat helemaal niet. Maar dat oordelen vind ik een beetje stom. (:

    Ik zeg niet dat mijn leven harder is dan dat van haar (: Ik zeg dat ik al genoeg heb meegemaakt. Daarom vind ik ook dat ze met dit topic overdrijft, ik zeg niet dat het er niet erg aan toe kan gaan bij haar thuis. Bedoel: hoe ze het in dit topic uitlegt... Als ze meer uitleg geeft dan hebben we ook een beter overzicht erop, maar als ze dat niet doet en ze laat het hierbij staan, dan komt dat echt overdreven over (bij mij toch).
    en nu verlaat ik dit voor een hele tijd

    [ bericht aangepast op 6 mei 2010 - 20:23 ]

    Ligt waarschijnlijk gewoon aan de pubertijd :)
    Tuurlijk kan je soms ruzie's met je ouders hebben, heb ik ook vaak genoeg gehad. Maar om dat soort dingetjes het huis uit te willen is wel een beetje overdreven toch?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wees blij dat je ouders heb.Er zijn genoeg mensen die of geen ouders heeft of 1 ouder moet missen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Washington schreef:
    Waarom zou ze gelijk overdrijven? Als je dit zo leest zou je het misschien overdreven kunnen vinden, maar je kan nooit weten hoe het er bij haar thuis echt aan toegaat. En waarschijnlijk zijn het gewoon alle kleine dingen bij elkaar die het hem doen.

    Maar echt waar hoor. Vertel je ouders wat je dwars zit. En je kan ook positief blijven. Niet alleen op hun gezeik letten maar ook op hun complimentjes.


    -

    Dit is niet meteen overdrijven. Iedereen heeft het anders thuis dus ook iedereen denkt er anders over. Ik vind het dom dat mensen gelijk zeggen dat je overdrijft alleen omdat ze dit lezen.


    You can run but not hide