• Morgen weer school, ik vind echt dat de vakantie te snel voorbij is gegaan.Ik heb echt geen zin in school.. moet ik weer vroeg opstaan en laat thuis komen :(
    echt totaal niet leuk.. Hebben jullie ookal geen zin in school ??


    Have funn!!

    Mwah die 3 dagen maken me niet zoveel uit, daarna weer een lang weekend en daarna ga ik naar Berlijn met school _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik moet volgende week maandag weer naar school, nya nya nya.

    Maar serieus: Ik haat school (Het huis- en leerwerk dan).


    I live for the applause, you will die for it.

    Flynn schreef:
    Ik moet volgende week maandag weer naar school, nya nya nya.

    Maar serieus: Ik haat school (Het huis- en leerwerk dan).

    Ja idd ik moet 6uur op staan om op school te komen en dan ben ik 5 uur pas weer terug echt gewoon geen leven ...


    Have funn!!

    Ik moet maar 3dagen naar school en dan weer vrij.
    Maandag - Amsterdam.
    Dinsdag - Film kijken.
    Woensdag - Voorstelling, Dans & Video.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik heb mijn vakantie al gehad, ben het dus alweer wel gewoon. Maar school is hatelijk, dat wel.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik hoef ook maar 3 dagen naar school. Dan weer lekker lang weekend :3


    Sometimes it's best not to care.

    Lagoon schreef:
    Mwah die 3 dagen maken me niet zoveel uit, daarna weer een lang weekend en daarna ga ik naar Berlijn met school _O_

    aawh dan heb je wel geluk (:


    Have funn!!

    Ik moet deze week, maar 2 dagen naar school. Morgen groepswerk naar voor brengen. :( en dinsdag heb ik 3 uur studie.


    Take me to wonderland

    Benji schreef:
    Ik moet deze week, maar 2 dagen naar school. Morgen groepswerk naar voor brengen. :( en dinsdag heb ik 3 uur studie.

    aawwh minder ):


    Have funn!!

    Ik heb deze week alleen 3 dagen, en zaterdag naar een convention met een vriendin wootwoot :]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Haha, ik heb deze hele week nog vakantie. :9~


    .

    ik heb ook geen zin ;x mijn zusje heeft ng een hele week ;( maar ik hoef gelukkig ook maar 3 dagen naar school en dn een lang weekend ;D.


    -

    Ik vind het oneerlijk dat het basisonderwijs wel gewoon 2 weken vrij hebben, en het middelbaar onderwijs maar 1. Wat maken die drie daagjes nou uit. Die kunnen dan ook net zo goed wel wegvallen.


    The grass is not always greener on the other side

    ik zit op de middelbare en woon in limburg,
    ik heb nu
    2 weken vakantie,
    dus volgende week ook nog.


    Its Now or Never. <3

    xVAMPIER schreef:
    ik zit op de middelbare en woon in limburg,
    ik heb nu
    2 weken vakantie,
    dus volgende week ook nog.

    dat is super chill:D


    Have funn!!