• Geen idee of dit bij muziek of school hoorde, omdat het een beetje van beiden is :'D.
    Maar vandaag in school zijn we erachter gekomen dat een leerkracht van ons, een eigen bandje heeft en al regelmatig optreed :'D En ze dit weekend ook op Manu mundo heeft gestaan -Festival :'D-
    En dat was eigenlijk best wel grappig om te horen, van een leerkracht. Maar toen we haar stem hoorden op myspace, verschoten we best wel omdat ze eigenlijk wel goed kan zingen. -Soul muziek-

    Haha, vet toch? (:


    your eyes are like stars in the night.

    Oh, dat is zo coool ;D. Mijn leraar geschiedenis zit ook in een band. :Y) Metal/rock.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ^^ Mijn leraren zijn daar iets te saai voor eigenlijk


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Dude, ik wou dat onze leraren zo chill waren. Wij hebben alleen een Nederlands lerares die vet goed kan zingen, ook heel hoog. Maar ze vind zichzelf te oud om er wat mee te gaan doen en vroeger durfde ze het nooit..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    dan heb je egt betere leraren dan die van mij die zijn saai


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Whaha grappig

    Mijn geschiedenisleraar volgt nu hiphop x'd en hij heeft er totaal niet de looks voor :') maar het is wel nog grappig :'d


    And in that moment, we were infinite.