• Nou, ik fietste dus normaal van school naar huis. Ik had m'n iPod in en was een beetje half in dromenland. Ik kwam op het lange fietspad terecht waar voor me 2 meiden slingerend het hele pad innamen. Ik zeg alvast, voor zover ik weet was ik niet aan het neuriën. Ik belde en die 2 meiden gingen met moeite aan de kant. Ik haalde ze normaal in en ze begonnen te lachen. Ik dacht, wat was er nou weer aan de hand. Ik hoorde ze zo allemaal van die overdreven neurie geluidjes maken, eigenlijk leek het meer op een soort van bromfietsgeluid. Ik dacht, ik weet dat ik niet aan het neuriën was, mensen kunnen me veel wijsmaken maar dat zeker niet .Ik negeerde hun gelach voor de rest maar en zette meteen de versnelling een standje hoger, al snel keek ik achter me en waren de 2 slingerende meiden uit mijn zicht verdwenen. Eenmaal thuis legde ik m'n iPod op de tafel en ging voor de spiegel staan. Ik schreeuwde tegen de spiegel:''RIGHT IN YOUR FACE BITCHES!'' Al wist ik natuurlijk dat ze me niet konden horen.
    En poef, weg frustratie.(dance)

    EDIT:

    Klinkt waarschijnlijk beetje raar, maar ik was me dus echt boos aan het maken en dan ga ik tegen de spiegel schreeuwen. xD

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 21:20 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    ...?
    Huh =']?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    ...?
    Huh =']?


    Klinkt waarschijnlijk beetje raar, maar ik was me dus echt boos aan het maken en dan ga ik tegen de spiegel schreeuwen. xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    PUKKELxDING schreef:
    ...?
    Huh =']?


    You move me ......... Kurt

    Hahha.


    Your make-up is terrible

    Hahha xd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.