• Doe ik zo vanacht het licht uit, En ik kan niet meteen slapen, dus ik lag nog even wakker, Hoor ik zo voetstappen op de gang, ik dacht Ag sgijt, zal me moeder wel zijn die naarde wc moest. Gaat ineens myn deur open, kijk ik zo naarde deur, is daar helemaal niemand, gaat tie 10 seconde later weer dicht, en hoor ik iemand door myn kamer lopen, over alle kraak dingen, en werd echt bang! opgegeven moment, daaride ik me om en deed me ogen open, STOND ER EEN GEEST MET EEN LANGE JURK BUIGEND OVER ME HEEN TE KIJKEN NAAST MEN BED! Ik sprong uit bed deed het licht aan, en sliep dan ook met het licht aan XD Ik vind het nu niet meer leuk worden, xD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Miss dat je het droomde.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Maybe is het helemaal geen kwade geest.Maybe heeft hij jouw wel uitgekozen om hem te helpen met iets. Ja ik weet het ook niet hoa maar het kan wel. Maar je moet hem niet bang of boos maken,dan kan je er voor zorgen dat hij nooit meer weg gaat


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Omg,heel Q is ineens obsessed met Geesten -.-"


    Bored.

    Omg,heel Q is ineens obsessed met Geesten -.-"


    idd 0_____0


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Omg,heel Q is ineens obsessed met Geesten -.-"


    Ja ben ook al een tijdje Geest-Fan x'D

    (...)

    Ja ben ook al een tijdje Geest-Fan x'D

    Ik niet. I've lived it up close. Maar sinds dat eerste Geesten-topic denkt iedereen ineens overal een geest in te zien -.-" Het is gewoon pure aandachtrekkerij.


    Bored.

    Dat is wel zo.

    Maar ik heb al vaker dingen meegemaakt, en kon eindelijk daarover me hart luchten, op het Forum. XDDDDDD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Dat is wel zo.

    Maar ik heb al vaker dingen meegemaakt, en kon eindelijk daarover me hart luchten, op het Forum. XDDDDDD

    Het komt ook echt geloofwaardig over, vindt je ook niet? [/sarcasm]


    Bored.

    Jaa datwel.
    Sommige heel erg jaa XD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    xD Geest
    Waarschijnlijk geloof je er zelf niet eens in.
    Ik wel.
    Want als er demonen bestaan moeten er geesten bestaan.
    En er volgt een demonen kind, Alicia, mij.
    Volgens haar ben ik de "sleutel van het kwaad".
    -.-'

    SGAT,

    ik heb ook geesten opo mn kamer,
    kwam ik achter heel friky
    maar hoe moet je btw een forum maken>?

    omg!! :|

    ik geloof in geesten
    veel mensen vinden het onzin maar dat boeit me niet
    waarschijnlijk komt die geest om je hulp vragen want ik denk niet dat ze zo even gezellig langs komen.
    het kan ook zijn dat het een overleden familie lid is, anders praat er over met je ouders of een vriendin waarvan je weet dat ze je zal geloven