• Ik heb een vriendin en ik weet echt niet wat er met haar aan de hand is. Mijn mentor en 2 klasgenoten waren vandaag langsgekomen (ik kon niet want moest naar het ziekenhuis) en toen ze dat wist had ze zich zelf opgesloten in haar kamer. In het weekend komt ze heel soms nog naar beneden en praat haast niet. Ze wilt echt met hellemaal niemand praten. Maar ik ben de enige waar ze een beetje een band mee heeft en laatst vroeg ik haar op msn wat er aan de hand was. Maar ze zei dat ze moe was en dat er verder niks aan de hand was. Ik dacht net zelf zo dat ik wel in me eentje langs kan gaan zonder dat ze het weet maar dan krijg ik alsnog geen woord uit haar denk ik. Wie weet wat ik kan doen? D:


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Dat is erg raar en verontrustend. Ik heb echt géén idee, ze moet het zelf natuurlijk ook willen vertellen.


    your eyes are like stars in the night.

    Hmm. Ik zou eigenlijk wel bij haar langs gaan en bij haar gaan zitten. Wie weet dat ze zelf de stilte doorbreekt door te zeggen wat er scheelt?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right


    Bel haar, of gan aar haar ouders en vraag wat zij ervan denken? Of er iets voorgevallen is.
    Sterkte. Het is inderdaad heel erg frustrerend.
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Username schreef:

    Bel haar, of gan aar haar ouders en vraag wat zij ervan denken? Of er iets voorgevallen is.
    Sterkte. Het is inderdaad heel erg frustrerend.
    'xo

    Haar telefoon pakt ze niet op. Haar vader spreekt ze niet meer dus heeft ze alleen haar moeder en zij weet ook niet wat er aan de hand is. En tegen haar zussen wilt ze ook niets vertellen.


    Life is a fairytale, told by an idiot.