• Misschien hebben jullie wel een keer eerder gelezen dat ik een beetje problemen heb met vriendinnen.
    Maar goed. Ik was gisteren bij een soort van 'nieuw' persoon ( L ). Het was erg gezellig. Niet dat ze echt dé droomvriendin is, maar ze is wel aardig.
    Ik weet niet of ik de andere 2 vriendinnen (zie ander topic) zou moeten achterlaten; dat houd in dat ik er minder om zou moeten gaan ; en haar ( L ) gaan zien als BFF, of proberen er bij te horen bij mijn 'nu' beste vriendinnen?

    -beetje onduidelijk, weet ik, maar ik kan het op dit moment even niet anders vertalen.


    EGYPTIAN GOD

    Je kunt ze toch gewoon allemaal te vriend houden? Hoe meer vrienden, hoe leuker toch? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    jij moet doen wat jou het beste lijkt meid

    xXx


    Change, the only good thing in this world.

    Je moet je andere 2 vriendinnen zeker neit achterlaten. Daar heb je een goede vriendschap me en als ze je kwetsen met die kleine dingen [/zoals je in je andere topic schreef] dan moet je dat hen zeggen. En als je L mag dan kun je daar ook mee omgaan en haar leren kennen.

    maar waarom zo vastklampen aan de term BFF en beste vriendinnen? Ga gewoon om met wie je het gezellig hebt...en plak niet overal titels op


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    Je moet je andere 2 vriendinnen zeker neit achterlaten. Daar heb je een goede vriendschap me en als ze je kwetsen met die kleine dingen [/zoals je in je andere topic schreef] dan moet je dat hen zeggen. En als je L mag dan kun je daar ook mee omgaan en haar leren kennen.

    maar waarom zo vastklampen aan de term BFF en beste vriendinnen? Ga gewoon om met wie je het gezellig hebt...en plak niet overal titels op

    Hmm, dat is wel oké, denk ik?

    Ja, ik weet dat ik een beetje overdrijf met Bff's maar de twee vriendinnen die hebben het daar de heletijd over. Ik wou dat ik ook zo werd genoemd.


    EGYPTIAN GOD

    Je moet je er niet te druk over maken. Laat die 2 elkaar BFF's noemen, als het alleen maar om dat woordje draait dan heb ik helemaal geen goeie vriendinnen xD

    Nee maar je moet je er niet druk over maken, je voelt je nu alleen maar dat is in werkelijkheid echt niet zo. Kijk eens om je heen en je ziet allemaal mensen die van je houden ;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Vriendschap is pas vriendschap, als je elkaars gevoelens kunt aanvoelen en écht tijd besteed aan die gevoelens. Je kunt maar beter je vriendschap met L laten groeien, en gewoon op afstand verder omgaan met H en E.;)
    Meestal zitten meisjes die anderen buiten sluiten gewoon in de puberteit.
    Heel veel mensen houden van je, meid. <3 Vergeet dat alsjeblieft nooit. Je bent nooit alleen! <3
    xXx


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik zou niemand achterlaten en gewoon proberen iedereen te vriend te houden [:
    Ik vind trouwens ook dat je niet echt een BFF nodig hebt...


    Get back motherfuckerz'

    Je moet kiezen waar je je het beste bij voelt (:


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    Ga gewoon om met wie je je goed voelt, de rest komt dan vanzelf wel toch? Waarom kiezen tussen vriendinnen als je ze allemaal mag.


    Everything means nothing, if I ain't got you.