• Ik kijk nu derek ogilvie, hij kan met geesten comminuceren zegt hij, enzo.
    Geloven jullie het?
    ik weet het niet xD


    http://thebloodypromqueen.tumblr.com/

    Ironhide schreef:
    Derek is al heel wat geloofwaardiger dan Char met haar "I see a C, or is it an S?"



    Char gaat de hele freaking alfabet af. -.-
    Dan denk ik van mens, bijna íedereen heeft wel een goeie kennis of famillielid met die eerste letter.


    I've got your back like a bra strap.

    neee..


    "POTATOOOOOE!"

    Ik denk het wel,
    Derek Ogilvie is leuk. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Mercury schreef:
    Ik denk dat je dat ook pas kan geloven wanneer je het zelf hebt ervaren. Ik sta er dus neutraal tegenover.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    k vind t verschillend.
    soms denk k van, pff die kan dat helemaal niet hij lult maar wat.
    maar sommige zijn echt zo geloofwaardig en goed erin.
    dat k best wel kan geloven dat ze iets bovennatuurlijks hebben!


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Catalunya schreef:
    Ik weet niet wat ik ervan moet denken.


    Het lijkt erop dat hij echt dingen weet die anderen niet zouden weten. Maar dan vraag ik me af of hij niet al die soorten achtergrondinfo kreeg. Of het niet afgesproken is wat hij en de mensen mogelijk kan of kunnen/mag of mogen zeggen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik geloof er wel in. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Blessed schreef:
    (...)

    Het lijkt erop dat hij echt dingen weet die anderen niet zouden weten. Maar dan vraag ik me af of hij niet al die soorten achtergrondinfo kreeg. Of het niet afgesproken is wat hij en de mensen mogelijk kan of kunnen/mag of mogen zeggen.


    Ik ben eens naar zo'n show geweest van hem in amsterdam. Op gegeven moment gaf hij een reading van iemand die zich had opgehangen, en iedereen die iemand kende die dat had gedaan moest opstaan, er stonden iets van 13 mensen op, die na verdere info langzaamaan gingen zitten, eerst reageerde vrouw erop die dacht dat het familie van haar was, maar later bleek dat niet zo te zijn en was het een broer van iemand anders in de zaal, dus achtergrond informatie heeft hij niet.

    Ik geloof het wel


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ja :)
    hoe weet hij anders al die privé dingen


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Catalunya schreef:
    Ik weet niet wat ik ervan moet denken.


    .

    Nee, maar hij is beter dan Char.


    Destroy what destroys you.

    Ironhide schreef:
    (...)

    Ik ben eens naar zo'n show geweest van hem in amsterdam. Op gegeven moment gaf hij een reading van iemand die zich had opgehangen, en iedereen die iemand kende die dat had gedaan moest opstaan, er stonden iets van 13 mensen op, die na verdere info langzaamaan gingen zitten, eerst reageerde vrouw erop die dacht dat het familie van haar was, maar later bleek dat niet zo te zijn en was het een broer van iemand anders in de zaal, dus achtergrond informatie heeft hij niet.


    Bedankt om te zeggen, dan is dat geheim al weer opgeklaard. Ik ben gewoon heel kritisch als het over zulke programma's gaat. (dat had ik ook met het zesde zintuig). Je kunt nooit weten of ze het écht kunnen of je gewoon bedotten waar je bij staat.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik sta er best neutraal tegenover, het zóu kunnen, maar ik denk dat je zoiets pas hélemaal gelooft als je het zelf meegemaakt hebt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ironhide schreef:
    Derek is al heel wat geloofwaardiger dan Char met haar "I see a C, or is it an S?"


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!