• Tja. Ik ben geen Relatie Expert, maar het lijkt me toch wel handig om met iedereen over je 'crush' probleem te praten. Dus lucht je hart hier! (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb geen problemen met mijn vriend :3


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Mijn crush is verliefd op een ander meisje. Ik ben één van zijn beste vrienden, dus vraagt hij mij constant om advies. Omdat ik hem gelukkig wil zien voel ik mezelf gedwongen hem te helpen, maar het doet alsnog pijn.

    -mijn crush probleem :Y)-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maserati schreef:
    Mijn crush is verliefd op een ander meisje. Ik ben één van zijn beste vrienden, dus vraagt hij mij constant om advies. Omdat ik hem gelukkig wil zien voel ik mezelf gedwongen hem te helpen, maar het doet alsnog pijn.

    -mijn crush probleem :Y)-


    Dat lijkt me idd niet fijn nee. ;s


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Al mijn vriendinnen zijn verliefd op mijn ex-crush. Hij is de foute jongen (hij rookt wiet, neemt drugs en hij is ook nog maar 14). Sinds ik verliefd op hem was leek het alsof elk meisje hem ontdekte. En aangezien ik me nog steeds tot hem aangetrokken voel, en ik me zorgen maak om mijn vriendinnen (omdat hij totaal fout is) weet ik niet meer wat te doen. En mijn vriendinnen hebben nu ruzie met elkaar, en ik sta tussen hen in. :'s


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Al mijn vriendinnen zijn verliefd op mijn ex-crush. Hij is de foute jongen (hij rookt wiet, neemt drugs en hij is ook nog maar 14). Sinds ik verliefd op hem was leek het alsof elk meisje hem ontdekte. En aangezien ik me nog steeds tot hem aangetrokken voel, en ik me zorgen maak om mijn vriendinnen (omdat hij totaal fout is) weet ik niet meer wat te doen. En mijn vriendinnen hebben nu ruzie met elkaar, en ik sta tussen hen in. :'s


    Dat ken ik ergens van (: dat had ik vroeger ook (:

    oke dit vindt ik dus zo niet cool ik had precies zo'n zelfde topic en die is gewoon gesloten omdat dit verboden was!!!!!!!! kan iemand me dit uitlegen?


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    oke dit vindt ik dus zo niet cool ik had precies zo'n zelfde topic en die is gewoon gesloten omdat dit verboden was!!!!!!!! kan iemand me dit uitlegen?


    het is niet de bedoeling twee jaar oude topics te bumpen, ook dat is tegen de regels. Ik zet hier een slotje op.

    Daarnaast was jouw topic een psycholoogtopic, waarin JIJ advies ging geven aan mensen, wat dus verboden is. Dit was een topic om het gewoon kwijt te kunnen, zonder het 'ik ga je helpen' op een psychologische manier. Dus helemaal niet precies zo'n zelfde topic.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.