• Helloo<33
    Mensjes, ik ben bezig met een verhaal te bedenken en maken *deze zin klopt niet* en ik heb een paar mensen nodig:
    1. de hoofdrolspeelster
    2. beste vriendin
    3. de jongen waar ze verliefd op is *mag een beroemd iemand zijn, verzin maar ^^*
    4. k*twijf die het leven van de hoofdpersoon zuur maakt (A)

    Plies reactie (A)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 21:46 ]


    You can agree with me or you can be wrong

    P.S. zet ff gegevens erbij hoe je eruit ziet + karakter enzo (ll')


    You can agree with me or you can be wrong

    Bff
    Kaylee Shore
    19 jaar
    Karakter is zachtaardig, en ze is erg lief, betrouwbaar. Bij haar kan je alles kwijt. Maar ze deinst nergens voor terug als het erop aankomt, en als ze je niet mag kan ze echt heel gemeen zijn.

    Kaylee Shore


    genoeg??
    let me know:)


    The grass is not always greener on the other side

    kutwijf

    Malice Molestice
    19
    een echte Bitch, Malice doet zo omdat ze zich onzeker voelt en jaloers is op hoofdpersonage.
    Niemand mag in haar beschermende cocon komen.
    Ze is gewoon bang om gekwetst te worden.
    [url]
    http://images.beautifulhairstyles.com/2006/pictures/061115gwynethpaltrow.jpg[/url]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 19:30 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Plies mensjes gauw ff ik heb namen nodig, de helft van het eerste deel is er al alleen zonder namen xD


    You can agree with me or you can be wrong

    De hoofdrolspeelster

    Marous Mcbride
    Is heel lief meisje houd niet ervan als je de vriendan afkat en komt dus dan ook snel tot actie,houd heele erg van avontuur met de vriendin.Is snel evrlegen bij jongens


    Never regret something that made you Smile

    de hoofdrol.
    Mill Dakota Jones
    Mill is een geval apart, de meeste zien haar als een hoogbegaafd meisje die niets beter kan dan leren. maar schijn bedriegd, Mill is inderdaad hoogbegaafd maar weet daar niet zo goed mee om te gaan. ze kan erg bijdehand overkomen omdat ze meestal gelijk wil hebben, maar ze is ook erg behulpzaam en vriendelijk tegen haar medemens.
    fotokomt:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hoofdrol/bff
    Elena Mc Leod
    18 jaar
    is altijd vrolijk en probeert overal bij te horen. Ze is speels en wild. Ze gaat vaak Uit en heeft 3 vriendjes gehad. Ze is gek op chocolade en is goed in leren. Hoewel ze niet graag leert.
    foto:http://davyleeuw.files.wordpress.com/2009/08/esmee-denters-outta-here.jpg Elena heeft bruine haar dat tot haar middel komt. Groene ogen die erg helder zijn. Ze is erg slank

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 16:59 ]

    Haar liefde

    Naam: Jacob Rowland
    Leeftijd: Een jaar ouder dan hoofdpersoon.
    Karakter: Jacob is zo'n jongen die elk meisjes' hart (en van een paar jongens!) sneller laat kloppen. Hij gedraagt zich hier echter niet naar. Hij is behulpzaam en aardig. Hij wordt wel snel jaloers, en dan wordt hij chagrijnig. Gelukkig is hij snel op te beuren en hoeft hij bijna nooit jaloers te zijn.
    Hij wil later geneeskunde studeren.
    Uiterlijk: Jacob is een lange jongen; wel 1.90. Hij heeft zwarte krullen, bruine ogen en een lichtgetinte huid.

    Dank jullie wel!
    ik heb mijn keuze gemaakt en een pb naar de mensen gestuurd die zijn uitgekozen (A)
    -xxx-


    You can agree with me or you can be wrong

    mm kwilde net wat sturen haha maar suc6 met je serie (;

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 19:49 ]


    Its Now or Never. <3