• Signature worden heel verschillend, veel zijn Engels en andere weer Nederlands/Vlaams!
    Een paar vraagjes erover:
    -Welke taal vind jij het leukst voor je Signature?
    -Wat is jou Signature? (Ja ik weet staat onderaan ook al maar is gewoon duidelijker xD)
    -Wat zegt jou Signature over jou? (Of vond je t gewoon een leuke tekst?)

    Mijn andwoorden:
    -Maakt mij niet zo veel uit.
    -Als echte liefde magie is, zijn er maar weinig tovenaars.
    -Voor mij is liefde gewoon iets dat niet vaak voor komt en dat heel lang duurt. (Kun je trouwens ook aan mijn gebruikersnaam zien altans een beetje)

    xxx MabyILoveHim (Binnekort word het LoveMeOrHateMe)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    -Welke taal vind jij het leukst voor je Signature?
    : Ligt aan de 'vorm' van de taal. Sommige dingen klinken keigoed in Duits of Engels, maar gewoon 'retarded' in het Nederlands.
    -Wat is jou Signature? (Ja ik weet staat onderaan ook al maar is gewoon duidelijker)
    : Volksfeind: Wir löscht das Feuer in dir? Vertaald: Volksvijand: Wie dooft het vuur in jou? Dat vind ik dus Duits veel beter klinken. Wat krachtiger als het ware.
    -Wat zegt jou Signature over jou? (Of vond je t gewoon een leuke tekst?)
    : Ik heb 'Wir löscht das Feuer in dir?' aan Agonoize ontleend, het nummer Glaubenskrieger. Volksfeind heb ik er zelf voor gezet. Over mij als persoon zegt het weinig, maar het meer de boodschap dat ook het zwarte schaap van de maatschappij zijn/haar drijfveren en idealen heeft.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 12:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elke taal is goed, zolang het maar bij jou past!
    Of je nou trots erop bent dat je vlaminger bent of meer van Duistland houdt!
    Een mening is ook wel cool maar ik vind grappige tekstjes het leukst^-^ de foute signature bestaat gewoonweg niet. Het zegt altijd wel iets over jezelf
    Die van mij is engels maar ik verander hem vaak, soms is hij nederlands maar engels klinkt gewoon beter bij mij


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    -Welke taal vind jij het leukst voor je Signature?
    Dat ligt aan de tekst die ik erin wil zetten. De ene keer staat het beter in het Nederlands, de andere keer vind ik het mooier in het Engels of Duits.
    -Wat is jou Signature? (Ja ik weet staat onderaan ook al maar is gewoon duidelijker )
    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
    -Wat zegt jou Signature over jou? (Of vond je t gewoon een leuke tekst?)
    Eigenlijk is deze zin voor mij heel persoonlijk, het geeft weer hoe ik atm tegen het leven aankijk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg