• Yeuy, 't is weer een leuke tijd voor de ziekenwagens & de brandweerauto's. Like, gisteren ochtend zag ik er weer heel wat rijden, was dat blijkbaar omdat er iemand zich had opgehongen, maar net voor hij zich liet vallen, of weet ik wat, had hij alles in brand gestoken.
    En nadien kwam ik in school aan, daar stond dan de brommer van iemand van mijn school in brand, en dan de auto waar hij tegen was gereden. Iedereen helemaal in shock.
    En dan gisteren avond waren er weer heel wat ziekenwagens. En daarnet weer 3 achtereen, met nog politiewagens. O.o


    Some people make the world special just by being in it

    Ik woon vlakbij de brandweerkazerne, het politiebureau en woon aan de weg die naar alle ziekenhuizen leidt (cat) Vooral rond wedstrijden van ADO en feestdagen is hier altijd veel sirenegeloei x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maserati schreef:
    Ik woon vlakbij de brandweerkazerne, het politiebureau en woon aan de weg die naar alle ziekenhuizen leidt (cat) Vooral rond wedstrijden van ADO en feestdagen is hier altijd veel sirenegeloei x]

    Uhu, ik ook (': & 't ziekenhuis is hier 2 straten verder.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik hoor/zie bijna nooit ambulance/politie.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik hoor hier ook altijd heel erg veel sirenes. En nieuwsgierig als ik ben, wil ik altijd weten wat er aan de hand is. En nooit vind ik iets op internet ofzo. Echt irritant!!


    The grass is not always greener on the other side