• 2Krull4U schreef op 23 mei 2010 - 13:24:
    Hallo Tragically! Je mag beginnen met je fotowedstrijd! Geef je me de link van je topic even door? x.

    Om gezeik te voorkomen^^

    Ik mag dus een fotowedstrijd houden. n_n

    Er zullen 5 rondes zijn én er kunnen 21 mensen meedoen.(:

    Regels: - Lever optijd in. Kun je niet optijd inleveren? Stuur me dan een PB dan kunnen overlegen wanneer je eventueel zou kunnen inleveren(:
    -Alleen eigengemaakte foto's! Bij plagiaat word je gediskwalificeerd.
    -Als je, je usernaam veranderd laat dit dan even weten(:
    -Alléén in de eerste ronde mag je, je foto's eventueel bewerken. In de andere rondes is dit echter níet toegestaan.

    Jury:
    -Tragically.
    -Ascendancy

    Kandidaten:
    07.Scandal<-
    13.CRACKSICLE <-
    16.Username<-
    18.LuckyQueen<-
    21.Opium<-

    Uitslag opdracht Drie!

    03.Cloudburst <- heeft uitstel gekregen en vervolgens niet meer ingeleverd.
    06.Leto-> gediskwalificeerd.
    07.Scandal: 6,3
    09.Amistad<- Teruggetrokken.
    10.PEUT<- Teruggetrokken.
    13.CRACKSICLE 7,2
    15.Conflate -> gediskwalificeerd.
    16.Username 7,3
    18.LuckyQueen 6,7
    20.SUMMERDREAMS<- heeft uitstel gekregen en vervolgens niet meer ingeleverd.
    21.Opium 9,8

    * Het rode is jullie eindcijfer aangezien bij de vorige methode is aangegeven dat jullie het vaag vonden met al die verschillende cijfers.


    Afvallers eerste ronde:
    -02.Guitarsolo <- Terug getrokken.
    -04.xNoTiTiEx<- gediskwalificeerd wegens het niet inleveren van de foto én om niets van zich te laten horen.
    -11.Svennert<- gediskwalificeerd wegens het niet inleveren van de foto én om niets van zich te laten horen.
    -19.Softspoken<- gediskwalificeerd wegens het niet inleveren van de foto én om niets van zich te laten horen.
    -12.xRapunzel

    Afvallers tweede ronde:
    -01.Argentina<- niet ingeleverd.
    -14.Rooftops<- bij opdracht 2 Terug getrokken.
    -17.ImNotOkay<-Niet ingeleverd.
    -05. Nutella met een 5
    -08. Pixar met een 5,1

    Afvallers ronde drie
    -03.Cloudburst <- heeft uitstel gekregen en vervolgens niet meer ingeleverd.
    -06.Leto-> gediskwalificeerd.
    -09.Amistad<- Teruggetrokken.
    -10.PEUT<- Teruggetrokken.
    -15.Conflate -> gediskwalificeerd.
    -20.SUMMERDREAMS<- heeft uitstel gekregen en vervolgens niet meer ingeleverd.

    Uiterste inleveringsdatum: 00-00-'10. 00:00 uur.

    Deze wedstrijd is gestopt omdat ik wel meer belangrijkere dingen aan mijn hoofd heb. Door príve redenen kan ik deze wedstrijd daardoor niet voort zetten en eindigd het hier. Opium gefeliciteerd, je hebt gewoon :"D




    Belangrijk!
    Ik kan niet 24 op 24 antwoord geven. Ik heb ook een privéleven na Quizlet. Ik ben dus géén machine die altijd dírect antwoord op alles en iedereen kan geven, dus doe alsjeblieft niet zo ongeduldig als ik niet gelijk antwoord geef. Ik ben niet altijd op het forum te vinden. Heb je dan toch belangrijke/dringende vragen kun je me altijd Pb'en! Ik bijt niet :')



    Edit: Als je op vakantie gaat, laat dit dan even weten! Dan kan ik hier rekening meehouden(:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 12:40 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    LAInk schreef:
    (...)

    Ghah, weet ik. Heb op mezelf gereageerd, omdat ik geen antwoord kreeg ^^

    Het was meer gericht aan Tragically. xD Ik dacht ik ga eens helpen. xD

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 21:01 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Het was meer gericht aan Tragically. xD Ik dacht ik ga eens helpen. xD


    Dan ben ik fout, haha. Toch bedankt voor de hulp (: Ik wil een antwoord, want ik heb foto's en een idee, maar ik kan het niet uitwerken zo lang ik geen antwoord heb xp.


    MUSIC && FASHION

    Ik kan niet 24 op 24 antwoord geven. Ik heb ook een privéleven na Quizlet. Ik ben dus géén machine die altijd dírect antwoord op alles en iedereen kan geven, dus doe alsjeblieft niet zo ongeduldig.

    @ LAInkt: Néé dat zie ik ook als bewerken. Ik heb het liever in één foto.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Pixar schreef:
    Oh trouwenss, Toothless goes Pixar (krul)

    Dankje voor het doorgeven(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik kan niet 24 op 24 antwoord geven. Ik heb ook een privéleven na Quizlet. Ik ben dus géén machine die altijd dírect antwoord op alles en iedereen kan geven, dus doe alsjeblieft niet zo ongeduldig.

    @ LAInkt: Néé dat zie ik ook als bewerken. Ik heb het liever in één foto.


    Dat weet ik ook hoor, want buiten Q. heb ik dat ook en persoonlijk vind ik dat niet bewerken. Denk aan school, dan knip en plak je gewoon de foto's. Het is niet dat je er iets gaat bijtekenen ofzo. Het zou ook veel gemakkelijker zijn, want 'k had al een heel idee hiervoor. Tja, zal dan niet doorgaan denk ik.


    MUSIC && FASHION

    ^
    Dat bericht was niet alleen op jou gericht hoor :')
    Maar ik kan dit toch niet toelaat, omdat ik dan simpel weg niet kan controleren of de foto's niet bewerkt zijn én omdat ik het dan ook bij de rest moet toelaten. Daarom heb ik liever níet dat je er een collage van maakt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb mijn foto al ingeleverd. Is die goed of niet?(krul)

    Pixar schreef:
    Ik heb mijn foto al ingeleverd. Is die goed of niet?(krul)

    Ik zie alleen de kleuren: rood en Oranje :3 Is dit bewust gedaan? (voor het WK bedoel ik :'P)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    ^
    Dat bericht was niet alleen op jou gericht hoor :')
    Maar ik kan dit toch niet toelaat, omdat ik dan simpel weg niet kan controleren of de foto's niet bewerkt zijn én omdat ik het dan ook bij de rest moet toelaten. Daarom heb ik liever níet dat je er een collage van maakt.


    En als ik de foto's eerst apart in m'n fotoboek zet zodat je ziets dat ze niet bewerkt zijn? - het is maar een voorstel, so het is niet om aan te dringen hè ^^ -

    Edit: Weet je wat, laat maar. Dan zal het voor een andere keer zijn. 'k Ga je zo dadelijk een foto geven zodra ik een keuze heb gemaakt (:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 23:47 ]


    MUSIC && FASHION

    Story of Fotoboek 'k Heb hem enkel moeten verkleinen anders lukte het niet.


    MUSIC && FASHION

    Dus eigenlijk gewoon een foto maken?
    Ik ben nog steeds maar half mee. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Up > Argentinia. :9~


    Smiling but close to tears.

    Tragically schreef:
    (...)
    Ik zie alleen de kleuren: rood en Oranje :3 Is dit bewust gedaan? (voor het WK bedoel ik :'P)

    Haha, nou het is gewoon van rood naar geel xd.
    Ik heb gewoon mijn hand ervoor gezet. En ik vind het wel een mooi effect haha.

    Wejo,zie mijnes,
    Als je zoiets bedoelde. Ik ben even naar buiten gegaan want het zonnetje scheen toen maakte ik een foto van het zonnetje en toen kwam er dit.
    KLIKK.
    Hij is niet bewerkt..

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 17:33 ]


    The way we live, is the way we die

    Opium schreef:
    Bedoel je zoiets? Maar dan onbewerkt..

    Ja dat is precies wat ik bedoel^^ (maar dan onbewerkt)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 18:24 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.