• Dit vind ik echt.. ik weet niet. Wie laat dat nu zetten. Klik

    Edit:
    PUKKELxDING zei op 23 mei 2010 - 21:21:
    Het is bewerkt. Ik heb ingezoomd. De ringen zijn te goed belicht voor piercings die in de achterkant van de mond zitten. Ook kan je daar stomweg geen piercing hebben.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 21:25 ]


    Some people make the world special just by being in it

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het is bewerkt. Ik heb ingezoomd. De ringen zijn te goed belicht voor piercings die in de achterkant van de mond zitten. Ook kan je daar stomweg geen piercing hebben.

    Oké, ghéhe, Dat ga ik dus even in een edit zetten. Als ze dat daar zouden zetten, je moet dan toch alles uitbraken xo


    Some people make the world special just by being in it

    Origineel? Ja
    Mooi? Nee


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik wil niet weten hoe dat gevoelt moet hebben. Alleen... Als je je huig aanraakt moet je toch automatisch overgeven?? Of heb ik het nu verkeerd?


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Ik wil niet weten hoe dat gevoelt moet hebben. Alleen... Als je je huig aanraakt moet je toch automatisch overgeven?? Of heb ik het nu verkeerd?

    Nein, je bent helemaal juist :'D


    Some people make the world special just by being in it

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het is bewerkt. Ik heb ingezoomd. De ringen zijn te goed belicht voor piercings die in de achterkant van de mond zitten. Ook kan je daar stomweg geen piercing hebben.
    En zeker geen twee. Daarbij zie je dat ze niet echt in de huig zitten.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    De foto ziet er wel bewerkt uit; maar volgens mij kun je hem wel daar laten zetten x]

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 0:16 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Omg.. zo fijn dat ik jullie berichten heb gelezen. Nou ga ik er niet op klikken ook
    Thanks for the warning xD (ik ben zo goed in engels(nerd))


    The grass is not always greener on the other side

    Ieewww, best dat het bewerkt is.

    SweetThing schreef:
    Omg.. zo fijn dat ik jullie berichten heb gelezen. Nou ga ik er niet op klikken ook
    Thanks for the warning xD (ik ben zo goed in engels(nerd))

    ik heb toch geklikt:$
    Maar ik kan me niet voorstellen dat dat kan!
    Daar gaat je keel dan toch helemaal kapot van, of licht dat nou aan mij? Gaat lekker kriebelen als je praat haha


    The grass is not always greener on the other side