• Ik was een keer aan het Googelen over van alles wat me dwars zat en wat ik moest doen. Ik vond een E-mail adres van een vrouw die je overal mee kon helpen. Ik geloofde het niet, naja ik ging kijken en stuurde haar een mail. Ik kreeg binnen een uur een mail van haar terug en toen begonnen we te mailen. Het helpte echt! misschien vinden jullie het dom maar ik denk nu heel anders over het leven
    Dus ik raad jullie het aan:
    t.vanharmelen@hotmail.com

    xxxxxxxxxxxxxx


    So far away..

    Zoiets zou voor velen een aanraden kunnen zijn, praten met iemand die je niet kent is vaak fijner dan met iemand die dicht bij je staat. (:

    Juneau schreef:
    Zoiets zou voor velen een aanraden kunnen zijn, praten met iemand die je niet kent is vaak fijner dan met iemand die dicht bij je staat. (:
    ben ik het helemaal mee eens. Maar aan de andere kant; weet ook waar je aan begint. Het is en blijft een wildvreemd dus ga nooit zomaar afspreken.:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    ben ik het helemaal mee eens. Maar aan de andere kant; weet ook waar je aan begint. Het is en blijft een wildvreemd dus ga nooit zomaar afspreken.:Y)

    Nee afspreken niet hahahaha, wij mailden gewoon.. nou ja eigenlijk mailen we nog steeds


    So far away..

    Riverside schreef:
    (...)
    Nee afspreken niet hahahaha, wij mailden gewoon.. nou ja eigenlijk mailen we nog steeds
    Ghehehe nee dat snapte ik al. Maar daarmee wil ik alleen duidelijk maken dat mensen niet zomaar iemand van het internet moeten vertrouwen. Maar ik vind het ontzettend fijn voor jou dat ze jou zo goed heeft geholpen (flower).


    Wie du mir, so ich dir.

    Is het echt mailen, of toevoegen op msn? :x


    -

    sumptuous schreef:
    Is het echt mailen, of toevoegen op msn? :x

    Nee, gewoon mailen :p


    So far away..