• Mijn zusje mag zo naar de kapper, kreeg ik vannochtend te horen. Dus ik vroeg of ik ook mocht, mijn moder: Waarom?
    Ik: Miss laat ik er wel weer wat af halen?(A)

    Mijn moeder stomverbaast, want mijn haar is heilig, en was altijd lang, nu was er in de kerst vakantie tot iedereeens verbijstering al een stuk afgegaan, en nu gaat er dus miss weer een stukje af (A)
    Maar nu mag ik dus straks ook naar de kapper, en ik weet eigenlijk niet wat ik nu precioes wil xD Dus nu maar eventjes dingen zoeken (A)

    En ik denk nu: had ik dan toch daarover mijn mond maar toch gehouden, dat was nu ook weer net niet de bedoeling xD

    Xx,

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 15:23 ]


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    hahah koel ;p
    ik ga ook naar de kapper
    ik wil een beetje dit:
    Tadaa
    Hoop dat blond me staat o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Respect _O_ En moge je onbeschadigd van de reis terugkeren. Kappers kunnen zo veel mooie dingen met je haar doen maar ze kunnen ook zo veel verprutsen :/
    Ivan wants this.
    Ja, alletwee de kleuren maar dan in highlightvorm.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Respect _O_ En moge je onbeschadigd van de reis terugkeren. Kappers kunnen zo veel mooie dingen met je haar doen maar ze kunnen ook zo veel verprutsen :/
    Ivan wants this.
    Ja, alletwee de kleuren maar dan in highlightvorm.


    K zie alleen spelletjes sites?

    Achja, ik ben er weer van terug. Het is alleen anders en korter dan ik wou :| Dus das best jammer, maar de rest in de kapsalon vond het mooi en zeiden dat k eindelijk het licht had gezien xD

    K wen er wel aan, kan er nu tog niets meer aan veranderen xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Whahah nou succes!


    I don't need words to feel those lips.

    Pony? :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Highway schreef:
    Pony? :3

    Die had ik, een hele mooie, en nu is doe heel kort en zit ie in de weg xD mafding, xD Naja, ik wen overal wen aan xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~