• Ik ga zaterdag mijn haar terug blond verven, nouja dat gaat de kapper doen. Dat is mijn natuurlijke kleur en ik ben zat van het geverfde bruin. Ik dacht erover na om roze, paarse of blauwe plukken in mijn haar te doen.
    Dat had ik in mijn msn-naam staan. Meteen kwamen er 5 mensen van school zeuren dat ik B. fake, omdat zij ook blond haar heeft met roze en blauwe plukken. B. zei zelfs dat ze me neerslaat als mijn haar te licht wordt, omdat zij ook lichtblond haar heeft.
    Pff, waar gaat het heen met de wereld? :l


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je neerslaat?! Wat een kutkind! :S
    Weet je dat je daarmee naar je mentor kan gaan? :S
    En gewoon doen. Jezus, anderen bepalen neit wat jij met je haar doet!

    En idd, waar gaat het heen met de wereld :S


    ars moriendi

    Juist verven! Je moet je niet laten kutten door zulke vervelende mensen! :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Weet je, als zulke mensen vervelend tegen me doen, dan lach ik altijd vriendelijk naar hun. Als ik ze tegenkom zwaai ik vriendelijk en ik word nooit kwaad op hun.
    Sowieso dat ze dat vervelend vinden! Want dat je kwaad wordt op hun is hetgene wat ze zoeken.(:
    Misschien niet veel te maken met jou momentele situatie, maar het is toch maar een extra tip.


    If we had not a soul, music would have created it.

    wtf, echt zo'n truttig kind, ze vindt zichzelf zo fantastisch dat iedereen haar zou nadoen, zeker? Ego!

    Omg, dat gaat te ver.
    Maar zoals stokbrood zegt, Je moet het gewoon verven hoe jij het wil! Ze zegt het misschien gewoon omdat ze jaloers op je is, dat jij je haar verft, want stel voor als het nog mooier is dan dat van haar, =.= Echt kakwijven zijn dat! En waarschijnlijk heeft ze grote bek, maar doet ze je helemaal niks. Ze verwacht nu juist dat je het niet doet, omdat ze je zogenaamd bang gemaakt heeft. Maar je moet je niet bang laten maken door zo'n persoon. Die zijn meestal de zwaksten.


    Sometimes it's best not to care.

    Mercury schreef:
    Je neerslaat?! Wat een kutkind! :S


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Embrace schreef:
    Omg, dat gaat te ver.
    Maar zoals stokbrood zegt, Je moet het gewoon verven hoe jij het wil! Ze zegt het misschien gewoon omdat ze jaloers op je is, dat jij je haar verft, want stel voor als het nog mooier is dan dat van haar, =.= Echt kakwijven zijn dat! En waarschijnlijk heeft ze grote bek, maar doet ze je helemaal niks. Ze verwacht nu juist dat je het niet doet, omdat ze je zogenaamd bang gemaakt heeft. Maar je moet je niet bang laten maken door zo'n persoon. Die zijn meestal de zwaksten.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Doe gewoon wat je zelf wilt! Wat een jaloerse wijfen. [:


    Pop ate my heart.

    Ze zijn gewoon jaloers op je, lekker laten kletsen.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hahaha, prachtig xD Hoe kinderachtig
    Als ik jou was, zou ik het lekker doen _O_


    Life is hard and then we die

    Oh echt heel doelloos O_O


    I don't need words to feel those lips.

    Stokbrood schreef:
    Juist verven! Je moet je niet laten kutten door zulke vervelende mensen! :o


    Let us die young or let us live forever.

    Stokbrood schreef:
    Juist verven! Je moet je niet laten kutten door zulke vervelende mensen! :o


    Jup, en als dat wijf je echt slaat dan sla jij d'r gewoon 10x zo hard terug. (:


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Jup, en als dat wijf je echt slaat dan sla jij d'r gewoon 10x zo hard terug. (:


    Wat zij zei.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Gewoon extra lichtblond verven dus! :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.