• Zoals sommigen wel weten zit ik sinds een paar dagen bij een pleeggezin. Bij mijn opa en oma wonen lukte echt niet meer en mijn vader is nog steeds niet thuis.. Dus het was de enige oplossing.
    Dat had ik aan een paar vrienden vertelt op school. Nu, twee dagen later, komen er elke pauze meisjes naar me toe met de vraag of ik écht uit huis ben geplaatst. Ze vinden het heeeeeel zielig voor me.
    Fijn, dát was dus niet de bedoeling! .___.
    Wie heeft dit ook al eens meegemaakt?
    Nee, ik ben niet zielig. Het was mijn keuze om weg te gaan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik niet, maar dat was wel een rotopmerking van die meisjes

    Niet meegemaakt, maar wel naaiend van die mensen om dat aan iedereen te vertellen :l


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Mijn vriendin wel eens, maar ik niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik niet, maar het is wel rottig ja. Maar aan de andere kant; ik zou het gewoon eerlijk vertellen waarom, en dan ben je er ook weer vanaf. Je hoeft het echt niet heel uitgebreid te vertellen ofzo.

    Dingen gaan nu eenmaal snel rond op een school, echt kut ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jup, ik ken het. Maar dan niet met een pleeggezin, maar met een pas vastgestelde ziekte. Stap je net de school binnen, nog half slapend, komt er weer iemand naar je toe met vragen die je al 100 keer hebt beantwoord.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    En dat zijn dan meestal van die mensen die jou anders niet kunnen uitstaan en je aankijken als een piece of shit
    i know what u mean >_>"


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik heb het niet gehad met pleeggezinnen, en ook niet met heftige dingen, maar ik ken het wel als het gebeurt ja.
    Onwijs irritant, is dat. ><


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, ik had dat vroeger en verteld ik het aan 1 persoon, weet de hele klas het de volgende dag al, Crappshitt!! ><'


    FireFlies Above My Head

    Het is hatelijk als zoiets gebeurt! Je vertelt het aan een paar mensen en plots komt de hele school het te weten. Gosh, dat heet dan vertrouwen (sorry, ik heb ook eens iets vertelt, maar iemand had het verkeerd opgevat en er een 'roddel' van gemaakt, en later wist heel de school het. Ik heb er nu nog last van.)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik weleens, maar niet over dit. En et is égt irritant :|


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Toen ik 'ruzie' met m'n beste vriendin had, jep.
    'Heb je ruzie met Oldriska?'
    'Waarom heb je ruzie met Oldriska?'
    'Oldriska, waarom heb je ruzie met Esmée?'
    'Hebben jullie ruzie? Waarom?'

    Pff.

    & toen ik iemand had geslagen die altijd een grote bek heeft, ook iedereen als ik binnenkwam; 'Daar heb je superwoman! Ze heeft zelfs Djarano verslagen hahahaha!'

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 21:36 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik ben dit jaar al 100 keer gevraagd of mijn piercing pijn deed toen ik het liet zetten, en of ik er geen last van had. En ik had een ruzie met een vriendin en toen vroegen er ook een aantal waarom enzo maar ik antwoord dan meestal gewoon 'gwn. Had ik zin in nou goed?'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dan ben je juist hartstikke verstandig :] Maarja, hee ze bedoelen het goed he. ;p Antwoord gewoon eventjes en ja dan gaan ze vanzelf wel weg :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je hebt gelijk! Niet iedereen hoeft te weten dat jij uit huis bent geplaatst. Het gaat ze niks aan. Zelf woon ik nog gewoon thuis. Maar een aantal jaar geleden heb ik wel een 'pleegzus' gehad voor een tijdje. Ze moest weer weg omdat ze iedereen thuis voorloog. Maar ik mis haar wel nog steeds ookal is het al bijna 5 jaar geleden


    The grass is not always greener on the other side

    Hoe durven ze zoiets wat privé voor je is zomaar door te vertellen. 0.o

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 22:42 ]


    *insert philosophical cringe expression here*