• jha
    dan ontmoet je dus een leuke jongen.
    je bent 16.
    ontmoet hem by fitness, ziet hem later nog een x als je uitgaat. hij is heel aardig..
    maar hoe oud is hy eiglyk?
    24... dus wat vinden jullie, 8 jaar verschil.

    [bijkomstige info]
    - misschien is het een beetje een player; al zegt hy dat jy de enige bent die hem zo gek maakt.
    - je ouders zullen niet bly zijn met het leeftijdsverschil.

    lemme know pplz!


    ItWasn'tMe..x

    Hij zegt dat je de enige bent die hem zo gek maakt? Nou.. Mijn mening is dat hij echt wel een player is.. En zelf zou ik het niet doen.. Dat gaat 5 jaar over mijn maximumlimiet (ik ben ook 16) Ik zou het niet doen, maar als je hem echt graag ziet.. Je kan het proberen. Als je sterk in je schoenen staat en je hem duidelijk laat weten wat je wel en niet wilt..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Op jouw leeftijd is 8 jaar inderdaad een groot verschil. Je kan eerst met hem bevriend proberen raken; misschien is hij wel helemaal niet zo leuk als je dacht. Later -als het klikt en jullie elkaar graag zien- kunnen jullie misschien een relatie aangaan.

    Ik ken zat mensen die al meer dan 10 jaar getrouwd zijn waartussen een leeftijdsverschil van 8 jaar of meer zit, dus het kan zeker iets worden. :')


    Only losers can act the way you do

    ik heb ook een beetje het gevoel dat hy een player is, maar dat wil ik niet erkennen, vind hem namelijk egt super cute kwa uiterlijk en hys wel aardig.

    ps zo sterk sta k tegenover hem niet in mn schoenen, ben langzaam gwn egt aan een vriendje toe snap je x.x'


    ItWasn'tMe..x

    jha het probleem is, dat we in het begin al veel te snel gingen, de 2de x dat k hem zag (by t uitgaan) hebben we gezoend en daarna bleef hy op msn maar bezig dat hy me nog eens wilde zien etc, we zien elkaar wel elke week by fitness


    ItWasn'tMe..x

    Je moet geen vriendje 'nemen' omdat je een vriendje wil,dan krijg je verjeerde jongens.
    Als ik jouw was zou ik het niet doen,hij klinkt als een player en op deze leeftijd is 8 jaar veel. Hij is een volwassen man jij bent eigenlijk nog een kind.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    8 jaar vind ik op jouw leeftijd een te groot verschil als je nou 20 was geweest en hij 28 was het een ander verhaal geweest.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    lol over verkeerde jongens weet ik genoeg, maar ik kan er ook niks aan doen, mn vriendinnen hebben wel vriendjes en ik heb er nog nooit iedereen gehad en dan begin je aan jezelf te twijfelen van wat is er dan mis met my terwijl wel iedereen altijd zegt dat ze niet snappen dat k geen vriendje heb, moet er dan wel bij zeggen dat k heel stil en verlegen ben.
    mjaa ik vind jongens van mijn leeftijd vaak zo kinderachtig :O


    ItWasn'tMe..x

    zie je en wrm is het zo verschillend als je 20 bent? 8 jaar is tog 8 jaar? wat maakt t dan zo erg?


    ItWasn'tMe..x

    xIllusionx schreef:
    lol over verkeerde jongens weet ik genoeg, maar ik kan er ook niks aan doen, mn vriendinnen hebben wel vriendjes en ik heb er nog nooit iedereen gehad en dan begin je aan jezelf te twijfelen van wat is er dan mis met my terwijl wel iedereen altijd zegt dat ze niet snappen dat k geen vriendje heb, moet er dan wel bij zeggen dat k heel stil en verlegen ben.
    mjaa ik vind jongens van mijn leeftijd vaak zo kinderachtig :O

    Ik weet wat je bedoelt,ik heb het zelfde.Ik ben ook 16 en ik ben zelfs nog nooit verliefd geweest.Maar wat zou het,je kan beter lang wachten en bijna meteen de goede vinden dan tientallen relaties hebben gehad die je alleen maat pijn hebben gedaan.
    Ik weet dat 16 jarig jongens vaak kinderachtig zijn maar 18 jarige of zelfs 17 jarige jongens niet. Je hoeft niet meteen iemand in de 20 te zoeken.

    Het verschil is nu zo groot omdat hij een volwassen man bent en jij een kind.Als je 10 bent ben jij,dan ken je de echte wereld(om het waar zo te zeggen).Dan ook volwassen maar nu nog niet.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 17:32 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik zou toch liever wat meer relaties hebben gehad, niet allemaal van die korte ofzo haha maar lijkt me toch fijner. en ik 'zoek' ze niet uit hoor haha hy kwam naar my en hy dacht dat k ouder was =)
    maar jullie zullen wel gelijk hebben, maar wat te doen, ik zie hem elke week en heb hem al gezegd dat k hem leuk vond (hy zei my namelijk eerst dat hy my leuk vond)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 17:34 ]


    ItWasn'tMe..x

    Hoezo wilt iedereen een relatie,bij mij op school hoor ik dat ook steeds. Wat is er zo gewelidig aan,als hij niet de waren is doet het alleen maar pijn.

    On-topic als ik jouw was zou ik zeggen dat ik wel vrienden wil blijven maar geen relatie wilt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    xIllusionx schreef:
    zie je en wrm is het zo verschillend als je 20 bent? 8 jaar is tog 8 jaar? wat maakt t dan zo erg?

    Kijk ik merk al aan je reactie dat je er niet klaar voor bent. 16 is een leeftijd waarop je pas net alcohol mag drinken en hij is al veel verder met al die dingen. Ach jaar blijft acht jaar maar het ligt ook aan je leeftijd. 16 is jong vergeleken met 24.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @ springbreak.
    naar mijn mening kan je zoiets niet merken aan mijn reactie.
    @ exercitus.
    ik hoef niet per se een vriendje maar ik zou het wel fijn vinden om dalijk eerst wat relaties achter de rug te hebben voor ik de 'ware' vind, dan twijfel je namelijk niet meer of hij de ware is


    ItWasn'tMe..x

    Geen probleem toch? :D oudere mannen (ok, niet ouder dan 30) zijn opwindend. (nerd) Maar je moet hem eerst maar beter leren kennen, om te ontdekken of hij echt een player is of niet..


    You are beautiful, you are love.

    ikzelf vind leeftijd niet erg, als mensen daar gelukkig mee zijn.
    wel dnek ik dat jy gelijk hebt essence wat betreft hem beter leren kennen. en ook heeft diegene gelijk die zei grenzen trekken. ik weet nog niet hoe dit af gaat lopen, maar naar mijn mening kan je beter een keer liefdesverdriet hebben, dan nooit proberen.

    dankjulliewel voor de reacties =)


    ItWasn'tMe..x